|
|
2008 年 9 月 30 日 星期二  |
| 2008-09-30 |
分類: 未分類 |
今日係公益服飾日
不過對我呢講
都冇乜特別
我又5可以着便服番學
今日係特別時間上課日~
放學時間係2:00p.m
Yeah!可以早放
仲將每一堂上課的時間
縮短到35分鐘
本來係45分鐘一堂!
1:25分先可以食午飯
差d餓死牙
咁遲先食飯`
今日上視藝堂
要交視藝作品
我做得超樣衷``
miss吳竟然比B+喎!
都幾好人bo`
|
|
c0mm3nt,please!:2008-09-30 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|