|
|
2008-10-16  |
分類: 未分類 |
尋日番咗手鈴隊
原來miss Yu
{即係1B班既English teacher}
佢下次集會會教我地手鈴
ya!miss yu好好人+
{當然鄭sir都巧巧人la=];仲好幽默添-=]}

呵~呵~呵~
原來手鈴都幾難學+!!!
加上本人我有巧深深既近視@___@
{[睇5到牙 sir係白板寫d咩]}
又5識睇譜;[普通果d5線譜己經5識睇]
手鈴果d譜,成串魚蛋今;;難睇呀````
{手鈴d譜難睇過piano d譜小小+}{牙sir講既
{{{我要加油努力,學巧手鈴}}}

講番今日先xd~
紅十字會---步操`
唉!轉咗人呢教我地呢d新生
果個賤boy牙
佢...........{{搞到我隻左腳;又痛又累}}
佢要我地5停今操
[ [好似連續操左30mins牙!] ];;;佢都shot shot地既.
操今奈先有5分鐘休息```
上次果leader好人d````
|
|
c0mm3nt,please!:2008-10-16 08:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 91 | »
|