|
|
2008 年 10 月 17 日 星期五  |
| 2008-10-17 |
分類: 未分類 |
今日派咗班3+=]
{糸放學果時派既;t;留糸classroom}
都幾Ok靚la````
久簡單囉^.^ [ [ 簡單就是美嘛~ ] ] { 引用Bubble話 }
件 3 3巧陳我果袋袋呀!
都係金色麻 @ v @
我果件3 3 糸加細碼
{{{ but好似大咗小小囉** }}}

旅行日 { 即糸星期一`` }
好期待牙......
去北潭涌BBQ=] ]
我地果組約咗星期日一齊去買野{糸西九welcome到
順使行吓街**5錯喎~ ~ ~
旅行果日穿班3,藍色牛仔褲,白波鞋

聽日再打過la!
88 lu`
|
|
c0mm3nt,please!:2008-10-17 07:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 91 | »
|