|
|
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
| 2008-10-11 |
分類: 未分類 |
今日lunch食咗KFC
Then,去左補習
補習社都有果中三既boy
佢英文既程度連小一都冇`
eat,drink ,l ,we....
呢d咁簡單既英文生字
佢都5識
真係好好笑牙`
補完習
去左M記`
買了新出果個飽
我think麻麻地好食啫
然後就番屋企lu!!!!
{平凡的一天}
|
|
c0mm3nt,please!:2008-10-11 09:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 91 | »
|