|
|
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
| 2008-10-09 |
分類: 未分類 |
今日係星期四
所以紅十字會有集會
今堂教步操
都幾好玩架`
今日5:35p.m先放學
番到屋企都6點lu!
唉!聽日通識,英文同數學
都有小測呀~
有排温
通識先難温
要背好多野嘛`
我要努力.加油.......
5打lu~聽日再打la ^.^
|
|
c0mm3nt,please!:2008-10-09 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 91 | »
|