|
|
| 2008-10-29 |
分類: 未分類 |
今日午膳果陣..
去咗7s班課室練朗誦
Miss曾話我都ok喎`{ 把聲` }
但糸要用d感情喎` xD

數學評詁``考咗lu`
只可以話一般容易~
我覺得應該都有60分既=]
有50分以上{我己經好happy架la`}

聽日考;;English comprehension
即糸英文閱讀理解``
對我呢講~
呢樣都算糸我既弱項lU`

ThaT aLL Of THe DaY
|
|
c0mm3nt,please!:2008-10-29 05:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 91 | »
|