|
|
2008-11-06  |
分類: 未分類 |
今日派左英文果兩份卷牙`
英文GE有62分;;挺滿意呢!!
而英文comprehension有82分牙`
超開心;;糸全班最高分ar`
全班最高分既3位同學有糖糖食~
我梗糸有la`嘻嘻>.<

Red Cross`
好慘呀`操到隻腳超累
討厭步操~憎牙
|
|
c0mm3nt,please!:2008-11-06 08:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 91 | »
|