哈哈!好多日都冇打blog啦` 好懶牙`;;吾想打lor` 終於派左la~等左幾日拉` 呵`幾滿意;;卷五哦` 有72分牙!幾高分` 超囍`7字頭牙;t;更囍8字頭` 紅10字`{5想上loR`} 又糸步操囉;;悶唷` 好憎果果膀胱耀;;憎死佢! p.s 膀胱耀`即糸黄光耀! 依家有少少後悔... JoIN左紅十字會bA` 聽日一定打BloG的``
c0mm3nt,please!:2008-11-13 07:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]