|
|
| 2008-11-14 |
分類: 未分類 |
ToDaY放學之後`
同阿媽去旺角買校服andP.E衫

買完之後~
去左食m記;;巧味唷`
buT我中意食KFC多d喎!呵`

數學小測`
滿分100分;;我估我有28分``
小測姐;;低分有咩所為牙!
|
|
c0mm3nt,please!:2008-11-14 07:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 91 | »
|