|
|
| 2008-11-25 |
分類: 未分類 |
★2008.11.25★
今日上通識堂果時~`
1,2,3,4組要做口頭匯報=]]
{P.S:我糸第4組~}
我地組做口頭匯報果時!!
各人的表現都吾錯嘛>.<
我都挺滿意自已anD其他人的表現^.^
我地果組好似有二十幾分-]
吾錯呢~哈哈哈!!!!
聽日糸星期3333333~
放學之後又要去301室練朗誦AnD手鈴=]
超忙丫``4點嗒3練完朗誦,就留去MuSiC RooM練鈴~
ThaT's AlL DiffeRenT FoR ToDaY~`=]
CoMmenT PleAsE`-]]
|
|
c0mm3nt,please!:2008-11-25 07:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 91 | »
|