|
|
2008-11-19  |
分類: 未分類 |
★2008.11.19★
ToDaY科學堂果時`
我只糸用枝筆X死肥仔既背脊砠`
佢竟然一手將我枝筆整左落地下`!
整污漕左我枝筆;;好嬲咯`
佢仲打左我1巴添;;超嬲~
因為果陣上緊堂~
所以我唔同佢打住``
等miss Yee走左之後,再打過loR`
Miss Yee 走左lu`
我地兩個開始互相打大家``
佢竟然打我``我梗糸要還手la`
我都打左佢一巴{FacE}>.<
起呢一個時候@__@
個個某某--大聲話「打者愛也」
我冇理佢--KeeP oN FiGHtinG`
牙sir呢到lu`佢望住我地~
我先收手炸~``如果吾糸,我實打X佢``
衰人梨健飛{肥仔};;l HaTE YoU So MucH~
由於心情吾系幾好``
所以午膳果時練獨誦......

miss曾話我感情吾夠`
太温柔喎``@______@

手鈴練習`a0a`
吾好提la``唉x100000000~
|
|
c0mm3nt,please!:2008-11-19 06:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 91 | »
|