Friday-Sunday【2nD-4Th,NovEmbEr】
我地D準領袖生去長洲入領袖訓練營。(講返先)
第一日:4點去到,4點半開始玩熱身遊戲,認識對方!
6:00吃飯,之後執野…7:30緊張時刻—
[夜行](一個人行山路)又唔比開電筒!
嘩|係等的時刻,係度吹西北風,頭都痛呀呀呀呀……
到我啦!抽地圖,咩人頭石啊(好驚)、新居、其餘
都唔驚。有D路我睇唔到,同埋有分叉路就搵唔到借口
話唔開電筒啦!哈哈...我都幾順利到達!ThZ GoD!!(訓練自信心)
第2日:8點做Morning Exercises。8:30吃早餐,
9:30玩同心竹{姐係先分開兩組,每個人吹一個氣球,
綁係果支竹到。跟住成組人跟住阿Sir 行山路。其中要隔一
分鍾就要叫口號,同埋唔好整烂個波,注意安全。主要係訓練我
地個分工合作,團結的精神。途中有好多荊棘,有刺的植物,
男仔好Man咁幫我地女仔擋住,好多謝佢地!中間有一part係要
扛人過去樹的另一邊,係最難的部份。雖然我地係冇另一組快,但
我地唔係斗快呀嘛!精神可嘉!值得鼓勵!}
下午:去咩張保仔洞!坐船去,行路返。張保你洞好窄好黑,阿sir收曬D電筒,
得3支好暗的電筒!不過都成功咁,冇穿冇烂咁出來。之後我地又分
開4組行返去(運用地理常識,指南針,地圖)我地果組8個人,仲特別係
加埋3個miss。要照顧佢地。最後我地係第3組到營地,唔係包尾算好架啦!
晚上:6:00吃飯。7:30集合,玩捉人拎得多野的遊戲。我地個組冇另組拎得
咁多野。接著就住拎返ge野做話劇(有背景),我地做咩歌迷會D歌迷講
粗口,連累埋歌手。佢地就做學校校長同家長意見分歧。老師義工做評
論,話我地做得好呀!(歌迷會難做D),(學校成日都遇到)好開心呀呀呀…
返到房,個個話最後一晚就玩夜d喎。
第3日:8:00我地果組帶早操。8:30吃早餐。9:30去玩攀石。淨係攀石就
唔係咁簡單啦!模擬一個山火演習,要係30分鍾內,每個人都要上一次
都幾高同埋摩傷力好大的一塊大石。上過去D人落來果陣,唔可以出手
幫人,只係做保護動作。石上面有5至6個人拉人。我地係30分0幾秒完成,
好有成功感呀,團結就是力量。
2:30:走啦!好好玩呀!好正!
以下係同學對我的評價(係一個遊戲,每個人都有):
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
︳ 【好人*2】【好合作】【好開朗】【好勇敢】【合作他人】【中意幫人】【樂於助人】【有責任感】【勇於嘗試】 ︳
︳ 【隨和】【帶有意見發表】【好喪!】【夠喪!】【很喪!】【喪!!!】【喪爆】【激!YO!】【Kai!】唔算啦! ︳
︳ 【NicE*2】【HeLpfUllY】 ︳
︳------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ D同學對我的評價都算係咁啦!係咪有好多喪字呢!來自我的花名!係度就唔好講啦!
今次的CamP真係令我獲益良多!{雖然係好老土,但係真係從心入面講出來架!}
|