amy94710
暱稱: Amy
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好啦!我打返啦!
朋友要來做咩?
You Are Selfish,I Am...
今日派成績表
調左位呀!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
166Blog
Sheila
雅雅
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


三天兩夜 愉快 分類: 未分類

Friday-Sunday【2nD-4Th,NovEmbEr】

我地D準領袖生去長洲入領袖訓練營。(講返先)

第一日:4點去到,4點半開始玩熱身遊戲,認識對方!

      6:00吃飯,之後執野…7:30緊張時刻—

      [夜行](一個人行山路)又唔比開電筒!

      嘩|係等的時刻,係度吹西北風,頭都痛呀呀呀呀……

      到我啦!抽地圖,咩人頭石啊(好驚)、新居、其餘

      都唔驚。有D路我睇唔到,同埋有分叉路就搵唔到借口

      話唔開電筒啦!哈哈...我都幾順利到達!ThZ GoD!!(訓練自信心)

第2日:8點做Morning Exercises。8:30吃早餐,

     9:30玩同心竹{姐係先分開兩組,每個人吹一個氣球,

     綁係果支竹到。跟住成組人跟住阿Sir 行山路。其中要隔一

          分鍾就要叫口號,同埋唔好整烂個波,注意安全。主要係訓練我

          地個分工合作,團結的精神。途中有好多荊棘,有刺的植物,

          男仔好Man咁幫我地女仔擋住,好多謝佢地!中間有一part係要

          扛人過去樹的另一邊,係最難的部份。雖然我地係冇另一組快,但

          我地唔係斗快呀嘛!精神可嘉!值得鼓勵!}

下午:去咩張保仔洞!坐船去,行路返。張保你洞好窄好黑,阿sir收曬D電筒,

         得3支好暗的電筒!不過都成功咁,冇穿冇烂咁出來。之後我地又分

         開4組行返去(運用地理常識,指南針,地圖)我地果組8個人,仲特別係

         加埋3個miss。要照顧佢地。最後我地係第3組到營地,唔係包尾算好架啦!

晚上:6:00吃飯。7:30集合,玩捉人拎得多野的遊戲。我地個組冇另組拎得

          咁多野。接著就住拎返ge野做話劇(有背景),我地做咩歌迷會D歌迷講

          粗口,連累埋歌手。佢地就做學校校長同家長意見分歧。老師義工做評

          論,話我地做得好呀!(歌迷會難做D),(學校成日都遇到)好開心呀呀呀…

          返到房,個個話最後一晚就玩夜d喎。

第3日:8:00我地果組帶早操。8:30吃早餐。9:30去玩攀石。淨係攀石就

           唔係咁簡單啦!模擬一個山火演習,要係30分鍾內,每個人都要上一次

           都幾高同埋摩傷力好大的一塊大石。上過去D人落來果陣,唔可以出手

           幫人,只係做保護動作。石上面有5至6個人拉人。我地係30分0幾秒完成,

           好有成功感呀,團結就是力量。

2:30:走啦!好好玩呀!好正!

以下係同學對我的評價(係一個遊戲,每個人都有):

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ︳   【好人*2】【好合作】【好開朗】【好勇敢】【合作他人】【中意幫人】【樂於助人】【有責任感】【勇於嘗試】           ︳

 ︳   【隨和】【帶有意見發表】【好喪!】【夠喪!】【很喪!】【喪!!!】【喪爆】【激!YO!】【Kai!】唔算啦!      ︳

 ︳   【NicE*2】【HeLpfUllY】                                                                                                                             ︳


︳------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     D同學對我的評價都算係咁啦!係咪有好多喪字呢!來自我的花名!係度就唔好講啦!

 今次的CamP真係令我獲益良多!{雖然係好老土,但係真係從心入面講出來架!}   

 



2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


萬聖節快樂!! 開心 分類: 未分類

嘩!好像有好多日都冇打啦係咪呀?

因為我部腦有點傻傻地,所以冇得開,

而家冇事啦!

今日係10月31日喎,係10月的結束,

同樣係萬聖節。。。

大家萬聖節快樂!!!!!!!!!!!!!



2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


今日係Dad生日啊 驚訝 分類: 未分類

今朝9:30同媽咪去{Yum Cha}[Dim Sum]!

吃完之後,我媽咪話要返屋企拿票去同妹玩攤位遊戲!

我妹話唔返,係下面等佢。咪比佢等囉!(諗住佢係唔會走)

跟住我媽落返來話唔見左佢,仲叫我落下一起搵!

一落去大堂,見佢同個管理人員坐係度。

我行過去,點知個個管理人員超衰,見我行過去,

就不問來龍去脈捉住我不分青紅皂白鬧到我狗血淋頭

真係想串返佢,個個係阿婆來架嘛!廢事佢又係我媽面前

告我狀啦!忍佢..............................

我真係咪見過咁樣做管理人員ge,係咁鬧人,又唔了解成件

事ge起因經過結果,佢自己唔返咋嘛,我又冇做錯,又關我事?

佢唔順真係……

今日係我DaD生日呀!

HappY BiRthDaY!! ..::;""