學校欺凌事件:
今日係星期五,係冇咩活動,諗住可以早D返屋企!
放學,收拾書包,去開Locker。點知個XX烙係度,
咪同佢講兩句咁啦!點知愈講愈火,最後我同佢呢
就吵起上來,身邊的同學係度勸交,果個咩烙唔知係
唔係太過情緒化,好恐怖呀!仲想打人Tim,周圍同學
立刻阻住呢場悲劇發生。好多謝幫手勸交的同學…^^
幾個女同學就叫我同老師講:唔見左書(係果陣期間唔見)同埋
佢蝦人等等之屬。]]老師好好人話會幫我查下,仲有今晚
打TelEpHone比佢屋企人。其實我同老師告狀並唔係話想老師想
去懲罰佢。佢平時都係咁架,一時好好,一時好像同人前世有仇咁。
只不過想老師通過佢屋企人或同佢傾下以後唔好再用呢種與人相處
的方法姐!
而家都冇事啦,書又搵返,同佢有少少庭外和解左!!! |