amy94710
暱稱: Amy
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
好啦!我打返啦!
朋友要來做咩?
You Are Selfish,I Am...
今日派成績表
調左位呀!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
166Blog
Sheila
雅雅
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


值得紀念的日子!!! 愉快 分類: 未分類

今天是一個非常值得紀念的日子——校際舞蹈節!!!

早上,我11:30分到學校化妝梳頭練習,預備下午的比賽。

大約2:40我們全隊人梳洗完畢,開始練習。

大家都還記得昨日老師提醒過的地方,盡量做好。

3:45我們便搭的士去比賽中學報到。

今年我是第一年參加舞蹈比賽,沒什麼經驗。

但我知道要笑,聽準拍子……

在禮堂等候時,看見其他學校的表演,有些動作不統一,

便提醒自己跳的時候拍子要準,和其他隊員統一。

其中有一間學校表演令我最深刻:叫茉莉情懷(單人舞)。

她的表情做得很棒,動作優雅。

輪到我們了。我有一點點緊張,出手汗。

在台上,我覺得自己的表情比平時好得多,

有微笑。但不幸的是,有同學掉扇子,有同學搶拍子。

表演完後,又要為接下來的結果擔心。

老師請我們到小食部買飲料,放鬆情緒。

剛才掉扇子和搶拍子因而內疚,怕因為自己的原因而拿不到獎。

宣佈結果了,好緊張喔!

其實有參加已有獎拿,最起碼有銅獎。

我們目標是銀獎或金獎。

銅:沒我們

銀:也沒我們

哈哈哈,.....

終於在宣讀金獎時,在最後一間學校聽到我們學校的名:

救恩書院......

本來我們的舞蹈名稱是叫【撇扇】

他竟然讀成【殺扇】

唉...貽笑大方.....

我們終於可以放下心頭大石,為學校爭光!!!

努力沒白費!!!!

 



2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


反細契行動 滿足 分類: 未分類

本身我今唔諗住打架…

不過諗下,咁幾值得打的喔....

中文:有蜜蜂,冇咩點上堂。

VA做珍惜樹木果份野。。。¨§

maths:講數,好想訓教=='+-*%

通識:一講就把起火,考試得個7分,好

吃完飯之後地理:high...Miss 孔比我地自由活動,

                        個個出曬位(我都有)哈哈哈.....有D係度搞【嬌嬌】大行動....

英文:唉...我地係黑板上面貼左張{嬌}字姐,作為我地班牌,

         Yu就以為我地話佢,好地地做咩要話佢?!令人費解,走去Miss ChaN度告狀。

 數學:阿Sir就因此事來話某人,都唔關佢事...係Yu咋嘛!

放學之後,個個不滿Yu,叫佢[細契}︳

所以又有一個{[【反[{細契]}行動]}】

放學整埋個家長晚會壁報先走。。。



2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


考試啦! 開心 分類: 未分類

好多日都冇打啦!

原因:功課多到成座山咁!

         就來考試,日日都有小測滯!?

         所以日日都抽唔到時間來打日記。

             我諗為左我可以專心溫書考試,

需要唔打日記一個月到啦!

考完就會打架啦!