本身我今唔諗住打架…
不過諗下,咁幾值得打的喔....
中文:有蜜蜂,冇咩點上堂。
VA做珍惜樹木果份野。。。¨§
maths:講數,好想訓教=='+-*%
通識:一講就把起火,考試得個7分,好
吃完飯之後地理:超high...Miss 孔比我地自由活動,
個個出曬位(我都有)哈哈哈.....有D係度搞【嬌嬌】大行動....
英文:唉...我地係黑板上面貼左張{嬌}字姐,作為我地班牌,
Yu就以為我地話佢,好地地做咩要話佢?!令人費解,走去Miss ChaN度告狀。
數學:阿Sir就因此事來話某人,都唔關佢事...係Yu咋嘛!
放學之後,個個不滿Yu,叫佢[細契}︳
所以又有一個{[【反[{細契]}行動]}】
放學整埋個家長晚會壁報先走。。。 |