今日我個心情都好好。。。^V^<因為聽日要去海洋公園旅行>
雖然我已經去過好多次,但今次係同同學去喎,感覺零舍不同!
中文:小測OK
VA://做名畫評賞,超無聊……
小息:搵MIss CheuNG調組…
數學:好鬼悶,D數完全唔識==""
通識:係我上咁多堂通識最好玩的一堂..&
LuNcH tImE:先搞掂調組,就係D男仔囉!哼…
科學:連續兩個小測,唉\\|||
英文:GraM.Quiz/到對答案果時呢,老師想講快d,但
男仔係度阻住曬,老師就話浪費佢D青春時間。跟
住男仔就係度搵老師來講笑啦!講下講下,有D過
份啦!搞到個英文老師差d喊呀呀呀呀呀。。。TT
就過份就係果個「人渣樂」啦:就係佢搞到老師…唉\\\|||
聽日去海洋公園lu...
哦呵呵呵呵!!!! |