amy94710
暱稱: Amy
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
好啦!我打返啦!
朋友要來做咩?
You Are Selfish,I Am...
今日派成績表
調左位呀!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
166Blog
Sheila
雅雅
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


今日玩到——癲呀 開心 分類: 未分類

今日我地全級去海洋公園!

9:50去到。一去到即刻

『標』去搭纜車:風景好靚呀...^^

去到山上,第一個係玩《飛天鞦韆》

唔係好eXcItINg…不過落來有少少暈囉@@

接著個個好似好興奮,繼續玩{沖天搖擺船}

落來果下有點似心就來飛出來咁呀。我玩完之後

有D想嘔囉!

我諗住叫佢地唔好玩瘋狂過山車

架嘛!點知個個都唔知死,沖左去

過山車果度排隊。我想唔玩架,阿秦

叫我上去玩,我以為佢會同我坐架嘛!

上到去,個個都有同伴,得我一個人傻

婆咁企係度!我叫阿秦同我坐啦,佢話

唔制…個個都好衰仔呀!咁岩個

[大家樂]同班男仔又係度,

見我冇人同我坐,佢竟然「自告奮勇」 話我同你坐。

咁難得有人同我坐喎,梗係同Sheila,Kathy一起玩啦!

上到去坐係度,後面D男仔話我坐會喊喎。

都傻的,我坐第一次都唔,第二次會喊???

「大家樂」坐我隔離係咁係度吵,

話咩上到去要講粗口又要放開隻手成大炸野…

開始啦,我唔知係咪比隔離果條油傳染,

我唔係好驚囉!360度,我直程係唔敢望,

玩完,佢話我眼濕濕喎。我邊有呀…><\\\\\

跟住啦,去吃野,之後去參觀海洋館、

鯊魚館、水母館。好無聊,...=="

參完之後,就去集古村果邊玩「越礦飛車」,

嘩!痴線架,落去果下,真係好似成個人飛出去咁呀!

我本身諗住唔玩架啦!Sheila叫我同佢玩多一次,

我話玩左個滑浪飛船先啦!

玩完一次之後呢,個個都話唔驚,再玩再玩…

玩左三次啦,又撞到果「大家樂」,

我同阿秦排緊隊架嘛,佢同沈同學打尖,

見我同阿秦上左船,佢地兩個無啦啦又跟我地

上埋船,同我地坐埋一條船咁。係途中,佢地

係咁裝D水係度我地,搞到我地濕曬囉!

沖落去果陣,由於佢地係坐前面,幫我地擋曬

d水,哈哈...

之後又同ShEila , KaTHy一起玩,

ShEiLA全身濕曬,好透呀呀呀呀….

玩左唔知幾多次滑浪,好似6定7次呀。

最後又同Sheila,kAthY阿秦,

仲有「大家樂」啦,沈同學啦,

一起玩越礦飛車,不過今次我係

阿秦坐,班男仔坐我地前面。

我地尖叫得好勁,聲都沙埋啦!

不過前面班男仔一路都係度擺

POSE...^O^

玩曬全部啦,就搭車返屋企LU...

今日都幾開心啦!

啦啦 啦啦 啦啦啦...!!

啦啦啦 啦啦啦...!!

整返去海洋公園D相先><...

SheILa And KaThy

(ShEiLa And Kathy呀...)                                                           <阿秦個Q樣>

(KatHy)(ShEIla)

(阿秦同我呀呀呀....)



2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


聽日去海洋公園呀呀呀 愉快 分類: 未分類

今日我個心情都好好。。。^V^<因為聽日要去海洋公園旅行>

雖然我已經去過好多次,但今次係同同學去喎,感覺零舍不同

中文:小測OK

VA://做名畫評賞,超無聊……

小息:搵MIss CheuNG調組…

數學:好鬼悶,D數完全唔識==""

通識:係我上咁多堂通識最好玩的一堂..&

LuNcH tImE:先搞掂調組,就係D男仔囉!哼…

科學:連續兩個小測,唉\\|||

英文:GraM.Quiz/到對答案果時呢,老師想講快d,但

         男仔係度阻住曬,老師就話浪費佢D青春時間。跟

         住男仔就係度搵老師來講笑啦!講下講下,有D過

         份啦!搞到個英文老師差d喊呀呀呀呀呀。。。TT

         就過份就係果個「人渣樂」啦:就係佢搞到老師…唉\\\|||

聽日去海洋公園lu...

哦呵呵呵呵!!!!



2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


時間可沖淡一切 開心 分類: 未分類

Ø今日我上DT,要鋸木喎,15cm喎點鋸呀?

我兩堂,鋸左兩塊咋,要4塊。我個手已經

紅曬,爭冇流血姐~~

上生活教育,笑到我肚痛呀大佬!

竟然幫人改花名喎。,;//改個D花名

唔夠勁囉我覺得。老師話只係可以講

一次。咁咪叫勁囉,點知老師唔理我,..//=="

我諗住叫「大家樂」「人渣樂」加嘛!

佢日日都叫我花啦!玩返佢好正常姐,

老師又唔理T T...唔制呀呀呀呀…下次下次...

世史呀,同數學呀,好悶呀

就來訓覺啦!數學唔識做,好慘。。。

放學跳舞, 老師改左少少野,改左「美人圖」,

哦呵呵呵呵......結局唔係幾好我覺得。

MIss WonG讚我學野學得快啊!

So HaPpY ^^

 

Ø時間真係可以沖淡一切,所有發生過的事情只係幻覺…