今日係開學的第二日,朝頭早落大雨,搞到我返到學校非常非常狼狽—好黑仔呀!
終於見到個正班主任,即係女班主任。我見佢個樣好像好兇惡,以後都係聽話d好d。
其實不嬲我都係好學生來架啦!
老師今日調位呀!一定要同男仔坐架啦!好彩同我坐個個男仔以前都識,
況且隔離左右前後都識識地啦,唔會一個人咁悶、孤單、寂寞。
小息又去咗二樓行咗一個圈,見下d Form1仔,又諗起我舊年咁ge情景—— 一個都唔識。
又要去禮堂聽野,聽到一半覺得好肚餓。~~
跟住就返屋企啦!又係落好好大雨喎,好彩冇變成落湯雞姐!
聽日開始就正正式式上堂啦,要比心機呀呀呀呀呀呀!
以後ge每一個上課天都要好專心咁聽書,咁先有好成績架嘛。
|