amy94710
暱稱: Amy
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好啦!我打返啦!
朋友要來做咩?
You Are Selfish,I Am...
今日派成績表
調左位呀!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
166Blog
Sheila
雅雅
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


2007-09-04 分類: 未分類

今日係開學的第二日,朝頭早落大雨,搞到我返到學校非常非常狼狽—好黑仔呀!

終於見到個正班主任,即係女班主任。我見佢個樣好像好兇惡,以後都係聽話d好d。

其實不嬲我都係好學生來架啦!

老師今日調位呀!一定要同男仔坐架啦!好彩同我坐個個男仔以前都識,

況且隔離左右前後都識識地啦,唔會一個人咁悶、孤單、寂寞。

小息又去咗二樓行咗一個圈,見下d Form1仔,又諗起我舊年咁ge情景——  一個都唔識。

又要去禮堂聽野,聽到一半覺得好肚餓。~~

跟住就返屋企啦!又係落好好大雨喎,好彩冇變成落湯雞姐!

聽日開始就正正式式上堂啦,要比心機呀呀呀呀呀呀!

以後ge每一個上課天都要好專心咁聽書,咁先有好成績架嘛。



2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


第一日返學 愉快 分類: 未分類

今日係9月3日,又是開學ge第一日,我昨晚唔知係唔係興奮過頭,睡唔著喎。

今朝又6:30起咗身。搞掂曬之後,就好開心咁踏出家門。

返到學校,門口成排Prefect係度好像開聯歡會咁Happy,又唔比人過喎,

搞到我要行側門。去到操場,又係水泄不通,就好像去年我F1果陣。

                                                                                                  新ge一年開始咗啦!我要比去年更加努力讀書,雖然我知我個班有好多

學習上ge競爭對手,唔會好像去年咁攞全班第一架啦!

就算係咁,我都要努力學習,希望全班頭十名有我份啦!



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


2D班 開心 分類: 未分類

今日終於知自己升边班啦!等咗好多日啦!

             我上咗E-class之後,就去睇。

我驚自己入唔到精英班呀,chcek咗A.B.C班,

都冇我份,就知我係入咗精英啦!終於係D班

             見到我個名,仲有幾個我以前好好朋友

同我一班,真係好Happy!雖然我係好想入E班,

不過入到D班都算係咁啦,下次再努力d囉,中三應該就可以

入到E架啦!

                                                         加油努力啦!!!