amy94710
暱稱: Amy
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好啦!我打返啦!
朋友要來做咩?
You Are Selfish,I Am...
今日派成績表
調左位呀!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
166Blog
Sheila
雅雅
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


中文Oral 開心 分類: 未分類

今日頭兩節是中文課,由于考試即將來臨,所以Miss Au Yeung和我們一起溫習:輪流回答問

題。

好在那些問題我都懂得回答,要不然就要閉門思過自己到底學過什麼了。接著是mAtHs,到幹葉

圖做滙報,就快到我們了,聽說組

織圖是最難滙報的,唉…我怎麼會抽到這樣難的題目的?都怪我的一對壞手。

小息後是普通話,陳老師叫我們改之前的聆聽測驗,我很想知道自己有多少分。

科學小測來了~我不是很緊張,因為我溫了三遍。但還有一些題目不是很會回答,又開始擔心自己

的成績了。

LunCH之後是電腦,也是這一學年最後的一課。這堂過得特別快,我們可以自由上網,不過時間

過得特快,不夠時間上網。

接下來兩堂,都是生活教育,到我們滙報,第一個題目時,表現得很差,原因是某些組員不認真,

聲音太小。

到第二次時,由於不是和剛才的同學一組,所以表現也不錯。

嘩~最緊張的時刻到了—中文Oral。只有十分鍾準備。我以為自己會不夠時間來準備,但一接到題

目,發現題目很容易,而且

也正是我最想做的事情—假如你是超級富豪,打算捐出一筆巨額做善事,你會用作什麼用途?

我覺得超容易,便滔滔不絕地寫了起來。結果我超時,Miss Au Yeung也好像頗為滿意。哈哈...

不過,我沒有忘記自己的目標—打敗Franco。

                                                                 加油努力,幹巴爹!!!



2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


無無聊聊 傷心 分類: 未分類

今天可算是很無聊的一天,整天不是對著電腦就是做功課,再不是就拉拉筋過了一整天。

不知道為什麼,最近總是覺得好悶好無聊,本來考試應該有很多事情要做,

但一到我的手裡就什麼都不用干似的,(我就瞪大眼睛看看你期終考試考得什麼成績回來。)

不過雖然我是沒什麼好做,但還有一件非常重要的事一定要做——溫習。因為溫習是能考好成績的好helper,

我沒有忘記我的目標——打敗Franco。這目標雖難實現,但只要我有盡力去做,無論結果怎樣,我都會

很滿意。但我不下定決心去做的話,心裡總有一種失敗的感覺。

Since from now on,我會好好溫習,全力以赴,考好期終試!!!^_^



2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


好開心啊今日 傷心 分類: 未分類

今日早放喎,因為高Form畢業典禮,我今日4點要返去學校唱歌—合唱團。首先,上咗兩堂數學堂,兩堂都係度分組討

論,咩組織

圖、棒形圖……跟住係音樂,到我考唱歌啦,好驚哇!第三個就係我,所以好快到我架啦!我盡量令到自己唔好咁緊張,

終於到我

啦,我唱《全因為你》。其實我係屋企都成日唱架啦,只不過係大細聲的問題姐。我唱果陣唔係好緊張,唱咗兩句,老師

話Good

我咪跟住放心唱囉。唱完之後,老師話我唱歌好有感情喎(好開心啊)俾咗29分我,30滿分。不過始終都冇滿分啊,起碼

高過ET同

埋Franco啦!我有一個目標就係喺期終考試時,成績一定要高過Franco。雖然我知唔容易實現,但我都要盡力去做,佢

係中三,

我係中一,都唔係好易比較,But點我成績都要同佢不相上下。

小息,我見到ET從Art Room出來,佢地上完Art Lesson。我咪攞出張分紙出來同佢炫耀,佢話29分好叻咩。我話起碼高分過你

啦!!好爽快啊!

跟住中文係咁對野做野,就咁過咗啦!^_^

放學啦,最興奮的時候。行出門口一陣,就見到Franco。我問佢野,問完後,Kelly話佢像女人(la形),佢話la形都唔錯喎。我唔明

佢囉,對住d咁的問題,都可以咁鎮定囉,好勁,仲有係咩反應都冇。甘拜下風!!

其實佢成績咁勁,點樣做到架,係唔係有天資啊,定係佢自己努力,又或者有補習。唔知啊,總之就好勁啦,我好想好像同佢一樣咁勁啊!!

晚上,我去了高年級的畢業典禮唱歌,好榮幸喲!整個禮堂的氣氛都很莊重,每個畢業生和老師都穿上長袍,好壯觀啊!我們唱讚

美主的英文詩歌,大家聽完都熱烈鼓掌,好有成功感哇!!不知什麼時候,我也可以穿長袍呢?