今日早放喎,因為高Form畢業典禮,我今日4點要返去學校唱歌—合唱團。首先,上咗兩堂數學堂,兩堂都係度分組討
論,咩組織
圖、棒形圖……跟住係音樂,到我考唱歌啦,好驚哇!第三個就係我,所以好快到我架啦!我盡量令到自己唔好咁緊張,
終於到我
啦,我唱《全因為你》。其實我係屋企都成日唱架啦,只不過係大細聲的問題姐。我唱果陣唔係好緊張,唱咗兩句,老師
話Good
我咪跟住放心唱囉。唱完之後,老師話我唱歌好有感情喎(好開心啊)俾咗29分我,30滿分。不過始終都冇滿分啊,起碼
高過ET同
埋Franco啦!我有一個目標就係喺期終考試時,成績一定要高過Franco。雖然我知唔容易實現,但我都要盡力去做,佢
係中三,
我係中一,都唔係好易比較,But點我成績都要同佢不相上下。
小息,我見到ET從Art Room出來,佢地上完Art Lesson。我咪攞出張分紙出來同佢炫耀,佢話29分好叻咩。我話起碼高分過你
啦!!好爽快啊!
跟住中文係咁對野做野,就咁過咗啦!^_^
放學啦,最興奮的時候。行出門口一陣,就見到Franco。我問佢野,問完後,Kelly話佢像女人(la形),佢話la形都唔錯喎。我唔明
佢囉,對住d咁的問題,都可以咁鎮定囉,好勁,仲有係咩反應都冇。甘拜下風!!
其實佢成績咁勁,點樣做到架,係唔係有天資啊,定係佢自己努力,又或者有補習。唔知啊,總之就好勁啦,我好想好像同佢一樣咁勁啊!!
晚上,我去了高年級的畢業典禮唱歌,好榮幸喲!整個禮堂的氣氛都很莊重,每個畢業生和老師都穿上長袍,好壯觀啊!我們唱讚
美主的英文詩歌,大家聽完都熱烈鼓掌,好有成功感哇!!不知什麼時候,我也可以穿長袍呢? |