今日呢,唔知點解呢,係咁笑喎,笑到我肚痛啊!哈哈...
我笑呢,係由科學堂開始,科學堂講生物,d男仔呢,係咁無聊野:將生物的生境故意講錯曬,搞到我係咁笑。
跟住吃完LunCH,去咗412,Kelly上去係混吉架,佢話要同Franco講返昨日發生的事(唔方便講啊),點知個Franco話唔知有咁
ge事,仲話係幾時發生喎!我聽完之後,係咁笑囉,同埋好無奈,明明有發生過又話冇發生過。^_^
跟住英文課Ms Leung冇咩點講書,淨係係度check野,日日都唔講書,俾佢激死啦!所以我同Kelly就係度傾解,講到某d野又係
咁笑!
放學之後,我同李詩娜要去麻鷹做Board,1A班的某某同學佢講野超好笑,去做棟篤笑都得啊!今日笑得最勁就係個段時間,佢講
野好像女人,嬌滴滴咁,仲有d動作又像女人喎,笑到我差d滾到地下啦!!哈哈... |