今天是跨課程學習活動的第一天。一共有三個活動:班主任時段、野外定向和麻鷹重聚日。
野外定向是到海濱公園在指定地點找符號,有二
十多個地點。再加上天氣酷熱,大家都不願意行
動,遇到有熟人的話,就叫人把答案借來抄抄,
這也是沒辦法之中的辦法啦,只有一個小時怎麼
找啊!!我們抄了人的答案之後就回學校lu…
接著回到課室,班主任說要為678月份的同學
舉行生日會。其中有我是一份子,我不想開生
日會的,因為又要吃生日蛋糕,又要唱生日歌的
,十分十分的不想。最後由於同學們都很Shy,
就避過吃生日蛋糕的時間啦!哈哈哈……
最後是麻鷹123號同學的聚會。
有兩個遊戲玩:先玩運球戲。
用報紙搭成一座三角形的橋把
球運到最後,但其中球是不可
以掉到地上或碰手。我們一組
先商量方法再動手,最後我們
的團結精神讓我們得了第一。
值得鼓勵鼓勵……
第二個遊戲是一條龍。同學
們全部排作一條龍的形狀,
接著龍尾龍身的同學各拿一個
氣球吹大绑在右腳上,不可以
被人踩破,而我們就要去踩龍尾
同學的氣球。我們拼命跑,出了一身
汗水,好累…
今日的活動大約就是這樣子!
今日去踩單車喎,其實一早已經約好架啦!只不過因為天氣唔好,所以要搞到今日先可以去
踩。
大約1:00去到大尾督,超曬啊!等到人齊之後就去租單車,我地四個女仔一架三輪車,踩住
去追男仔。但我地ge技術唔夠男仔好,係紅綠燈果度行唔到,要男仔幫手。跟住D男仔踩單車
超恐怖:落斜坡都係咁踩,搞到我地係咁尖叫…
踩完單車,落大大大雨,加上我對巴士呢,唔係好熟,搞錯車喎。後來又要累我行三個字路程
返屋企,好累啊……
聽日呢,就係對卷日啦,真係超緊張!數學同宗教我就真係好冇信心囉,唔合格都有份。唉...
今日都冇咩特別事ge,所以冇咩好講啦,希望成績理想。近排考完試真係好悶啊!度日如年
有冇事情可以做?真係唔想日日都咁悶啊!