好好好多日冇打日記啦!今日從大陸返來就即刻打啦!返到大陸咁多日都冇店過電腦,日子真係難過…
好累呀,搭咗五六個鐘頭車,好彩冇嘔到姐。如果唔係,就難搞lu……
唔打啦!聽日先慢慢詳述啦!
今日都唔知發咩神經,媽媽竟然唔比我訓覺喎。
一放假我唔訓到11點12點,我係唔會起身架。
今朝,佢9點叫人起身去買野,我唔起身呢,佢
就捏我(佢捏人係超痛果隻)。我係咁反抗,佢唔
夠我斗。哈哈...唔知佢係唔係得閑冇野做,
久唔久又來捏人。突然個天落雨,我話落雨呀,
唔去買野啦!(我又諗到個藉口可以訓覺啦!)
大約10點左右,我肚痛,就訓唔著啦!起
身吃breakfast,開電腦去整Xanga。個
Xanga真係乞人憎,全部英文,又複雜到
咩咁。唉..唔整啦!最衰呀,就係Qooza
冇得上傳Mp3音樂啦!要Vip先有。如果
普通會員可以呀,我就唔使咁辛苦去申
請Xanga啦!希望Qooza普通會員可以
上傳MP3背景音樂啦!!
一年大過一年,一年開心過一年,一年成績好過一年
一年高過一年,一年生活好過一年,一年...過一年……
好開心,生日lu…大個女啦!! Happy Birthday!!!!!