2007/11/17 SatuRdAy
今日好開心咁同ShEilA,WinnIe去圖書館做IS prOjeCt**
去book CompUtER,小女人生路不熟,唔明佢講乜,傻下傻下…^o^
跟住無啦啦比人話我同SheiLA係痴線,痴線痴線痴線…"=="
唉…
做到12:30到啦,ShEila的肚係度勁打【鼓】[咚咚咚..........]
去麥當勞吃野,撞到阿秦,(同你真係有緣呀呀呀呀!!!!!!!)
之後就返歸了~~~~~~
原來我係....痴線架!好傷心呀… 
聽日區議會議員選舉呀,嬌嬌:+油啊… |