安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 2494
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 2 月 7 日  星期二   雨天


2012-02-07 疲倦 分類: 未分類

好耐冇打qooqa啦~

今日真係好凍!

話說琴日放lunch去M記買外賣上樓梯果時太心急,

P左K==''

好彩冇人睇到.

不過就擦損左隻手同左腳左膝頭哥瘀左:'(

今日仲忍忍作痛.OMG~

至於呢排呢,

實在忙得很......

加上3月頭開始第2段考,

佔既persentage又比第1段考高,

難免會有壓力.

中英數都唔係太擔心,

反而副科就糟糕了@@

科學方面:D原理唔係好明,而且好難記.

最慘重都係歷史,

見住D咩中日甲午戰爭,義和團和八國聯軍,維新運動,洋務運動就想死.

咁D多個運動都有佢既背景,經過,結果,影響......

我點記呀??

仲有果D唔知乜春條約既內容仲死!!!!!!!!

唉~ 點算點算點算???

好nervous.

今日打到呢度啦,

大家都要加油啦~

 



閃字
我的說話