好耐冇打qooqa啦~
今日真係好凍!
話說琴日放lunch去M記買外賣上樓梯果時太心急,
P左K==''
好彩冇人睇到.
不過就擦損左隻手同左腳左膝頭哥瘀左:'(
今日仲忍忍作痛.OMG~
至於呢排呢,
實在忙得很......
加上3月頭開始第2段考,
佔既persentage又比第1段考高,
難免會有壓力.
中英數都唔係太擔心,
反而副科就糟糕了@@
科學方面:D原理唔係好明,而且好難記.
最慘重都係歷史,
見住D咩中日甲午戰爭,義和團和八國聯軍,維新運動,洋務運動就想死.
咁D多個運動都有佢既背景,經過,結果,影響......
我點記呀??
仲有果D唔知乜春條約既內容仲死!!!!!!!!
唉~ 點算點算點算???
好nervous.
今日打到呢度啦,
大家都要加油啦~
|