安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 27
累積人氣: 2471
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 2 月 20 日  星期一   晴天


2012-02-20 分類: 未分類

眨下眼,

今日已經20號啦.

仲有2個星期就考試,

所以而家已經開始溫書lu.

而家開始都似好多時間,

但其實都唔係好多架咋.

等我數下有幾多份卷先~

中:語文運用+閱讀

     寫作

     聆聽

     說話

英:reading+grammar

    writing

     speaking

    listening

數,地理,科學,經公:書+enrichment

生活教育,中史宗教,電腦

普通話:說話+筆試+聆聽

17份@@

學校課本都可能讀唔哂,

仲有咁大棟補習notes ><'' OMG~ (補完=冇補)

儘管考試前有幾辛苦,有幾忙碌,有幾煩躁,

i still like it ^^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

因為考試前夕同期間,

生活都變得更有規律.

每日都過得十分充實.

而且眼前有個目標,

等住自己去完成,

生活不會好像平時咁,

懶懶閒閒,

漫無目的.

再者,

考試期間放早,

可以揾阿E,姨媽,媽咪,舅父食lunch.....................

考試過後,

良好分數就係努力既成果,

亦係對自己一個交代.

派完光後輕鬆一輪之後又再迎接下一場考試,

這樣循環再循環,

令生活變得更有意義.

大人總說做學生哥不知幾好.

我真係要好好珍惜餘下落黎既中4,中5,中6.

之後既路就要靠自己了~

話遠唔遠,話近唔近.............

唔諗咁多啦.

溫習去了~

 

 

 

 

 

 

   



閃字
我的說話