今日班際乒乓球比賽,
估唔到有咁多同班同學黎睇.
今次如果冇班長同吳XX同學係度都唔會羸.
真係好對唔住,
我第4場竟然輸左,
仲要大比數落後.
今日真係有D緊張,
搞到自己好急,
一開局就處理得唔好.
我地班氣勢好好,
同學不斷為參賽的同學拍掌及打氣,
我自己參加D公開既團體賽都未試過咁熱鬧.
我仲記得有位同學叫我唔好緊張 輸羸唔重要 至在參與
多謝你地比左個咁好既初中回憶我!!!!^^