安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 4
累積人氣: 2448
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 12 月 7 日  星期三   晴天


2011-12-07 開心 分類: 未分類

呢排冇乜胃口,

可以係太忙既關係.

今日連續3堂MATHS,

本來幾開心,

因為我不嬲都鐘意呢科.

but一去到enrichment果part就愈聽愈灰.

要背番哂咁多英文既formular,

我真係死左去好過.

又諗中四選咩班??

而家都唔知揀B班定E班好?

唉~ .........

好煩 :'(

如果起金文泰就唔洗理中定英,

因為佢打正牌係中中,

不過我起果邊D成績應該屬於中下果批.==''

慈幼有慈幼既好~

金文泰有金文泰既好~

放左學之後去左幫音響組呀sir prepare明天聖母無原罪慶日既野,

幾好挽^^ (其實我堅係好鐘意擔任一些學校既工作)

做完野後去左做義工~

真係充實的一天.

難得聽日下午唔洗番學真係要訓番一覺!!

話就話好多時間咁,

但係明天要抽時間練琴,

之後睇醫生,

之後再打波.==''

真係要好好安排一下!!!

 

 



閃字
我的說話