呢排冇乜胃口,
可以係太忙既關係.
今日連續3堂MATHS,
本來幾開心,
因為我不嬲都鐘意呢科.
but一去到enrichment果part就愈聽愈灰.
要背番哂咁多英文既formular,
我真係死左去好過.
又諗中四選咩班??
而家都唔知揀B班定E班好?
唉~ .........
好煩 :'(
如果起金文泰就唔洗理中定英,
因為佢打正牌係中中,
不過我起果邊D成績應該屬於中下果批.==''
慈幼有慈幼既好~
金文泰有金文泰既好~
放左學之後去左幫音響組呀sir prepare明天聖母無原罪慶日既野,
幾好挽^^ (其實我堅係好鐘意擔任一些學校既工作)
做完野後去左做義工~
真係充實的一天.
難得聽日下午唔洗番學真係要訓番一覺!!
話就話好多時間咁,
但係明天要抽時間練琴,
之後睇醫生,
之後再打波.==''
真係要好好安排一下!!!
|