今日真係勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁開心囉頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10點起左身,
等埋阿哥之後去門口起北角同李X謙會合之後一齊去書展.
起書展見到信班果2個XX希(女) ^^
之後同媽咪,fat e and 細uncle 食lunch.
then去左太古城果個彩虹島度玩.
我地玩果個氣墊撞球玩得爆high,
李X謙太大力,
成塊板都飛埋出張檯,
仲彈埋去幾米之外,
我係完全見唔到塊板飛過囉.
之後玩個game仲搞笑,
要我地用個*徐仔*bok d 鱷魚.
我地3個一齊用隻手bok,
笑死^^
呢個game最啱起唔開心既時候發洩.
then番左屋企攞乒乓球拍去左柴灣打波,
又咁啱起天橋見到卜XX ==''
打完波去味千拉麵食野.
最後去左柴灣體育館鋤dee同cum棉toy.
我地玩cum棉toy果時定左個勁好笑既rule.
就係企圖/意圖恐嚇/引誘別人就犯規,
要攞哂全部牌.
就係呢條rule李X謙先輸比我. ><
夜晚8點-10點又要去打波.
今日真係成日都未停過,
好爽. ^_^
|