安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 6
累積人氣: 2442
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 21 日  星期四   晴天


2011-07-21 開心 分類: 2011年7月

今日真係勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁開心囉頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10點起左身,

等埋阿哥之後去門口起北角同李X謙會合之後一齊去書展.

起書展見到信班果2個XX希(女) ^^

之後同媽咪,fat e and 細uncle 食lunch.

then去左太古城果個彩虹島度玩.

我地玩果個氣墊撞球玩得爆high,

李X謙太大力,

成塊板都飛埋出張檯,

仲彈埋去幾米之外,

我係完全見唔到塊板飛過囉.

之後玩個game仲搞笑,

要我地用個*徐仔*bok d 鱷魚.

我地3個一齊用隻手bok,

笑死^^

呢個game最啱起唔開心既時候發洩.

then番左屋企攞乒乓球拍去左柴灣打波,

又咁啱起天橋見到卜XX ==''

打完波去味千拉麵食野.

最後去左柴灣體育館鋤dee同cum棉toy.

我地玩cum棉toy果時定左個勁好笑既rule.

就係企圖/意圖恐嚇/引誘別人就犯規,

要攞哂全部牌.

就係呢條rule李X謙先輸比我. ><

夜晚8點-10點又要去打波.

今日真係成日都未停過,

好爽. ^_^

 

 



閃字
我的說話