安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 16
累積人氣: 2460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 1 日  星期五   晴天


2011-07-01 愉快 分類: 2011年6月

今日10:30先起身,

超累,

如果唔係約左人打波,

一定會繼續訓.

阿媽同阿爸落左街飲茶,

之後阿媽去M記買左2份熱香餅番黎比我同我呀哥食.

12點起渣華道體育館同XXX打波.

都唔知今日做乜,

成日都唔識打波,

手感勁差.

打到1點就去左M記食野,

之後又去藍田藍體育館再打波.

2點打到4點.

搭車既時候同XXX傾計,

好多謝佢比左咁多人生,人際同生活上既意見我,

我就係尋覓緊呢D朋友,

真係可以分享到內心感受.

其實陳慧芬老師講得好啱.

起學校冇一D真係交到心既朋友真係好冇安全感.

一個人呆左起個班房到on居居咁真係好Q驚

就好似而家中2咁.

中1開學果陣好依賴何紀宜,

記得有1日佢冇番,

成日起學校都勁驚同聲都唔敢出.

唉!!!!!!!!!

我都唔知點講好,

今日真係好happy^^

算啦,

都係早D訓,

聽日鬼咁早就要彈起身.

希望明天有好既手感,

比賽發揮到應有既水準!

 

 

 

 

 

 



閃字
我的說話