|
|
2011 年 7 月 1 日 星期五  |
2011-07-01  |
分類: 2011年6月 |
今日10:30先起身,
超累,
如果唔係約左人打波,
一定會繼續訓.
阿媽同阿爸落左街飲茶,
之後阿媽去M記買左2份熱香餅番黎比我同我呀哥食.
12點起渣華道體育館同XXX打波.
都唔知今日做乜,
成日都唔識打波,
手感勁差.
打到1點就去左M記食野,
之後又去藍田藍體育館再打波.
2點打到4點.
搭車既時候同XXX傾計,
好多謝佢比左咁多人生,人際同生活上既意見我,
我就係尋覓緊呢D朋友,
真係可以分享到內心感受.
其實陳慧芬老師講得好啱.
起學校冇一D真係交到心既朋友真係好冇安全感.
一個人呆左起個班房到on居居咁真係好Q驚
就好似而家中2咁.
中1開學果陣好依賴何紀宜,
記得有1日佢冇番,
成日起學校都勁驚同聲都唔敢出.
唉!!!!!!!!!
我都唔知點講好,
今日真係好happy^^
算啦,
都係早D訓,
聽日鬼咁早就要彈起身.
希望明天有好既手感,
比賽發揮到應有既水準!
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »
|
|