安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 2492
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 20 日  星期四   晴天


2011-01-20 不安 分類: 2011年1月

今日派哂卷啦,

唉~ 成績唔好提啦,

除左數學好少少外其他都好差.

李嘉祺對卷真係特別麻煩,

搞到遲哂放學>.<

放左學之後去左銅鑼灣同媽咪,fat姨and大舅父食lunch,

之後番左屋企.

5點學琴,

8點打波,

真係happy,

每逄有得打波既日子都特別開心架^^

今日係爸爸生日呀,

本來可以成家人出街食飯,

不過爸爸要開夜車,

cancel左lu,

真係可惜.

仲要祝你身體健康ar~

fat姨明天要照腸,

希望佢平安無事la......

明天同我媽咪果邊D親戚食全羊宴,

成10幾人,

好耐冇試過咁啦.

好懷念以前10幾人一齊去旅行~

不過我想講我唔食羊個lor -.-''

我下學期真係要重生做人,

唔可以欠交功課(不過都好難)

我真係受夠啦!!!!!!

希望日日都開開心心咁過啦,

要做個開心快活人!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

頭先學完琴,冇番到屋企,因為睇完仁心解碼之後淆哂底,

果個靈心會超恐佈lor.

跟住我去左惠康,

有個阿婆無la la叫我幫佢比較下2包泥既價錢.

佢話因為佢隻眼唔好,睇唔清楚.

走果時佢仲祝我身體健康,學業進步.

咁我都祝佢身體健康,生活愉快啦~

待續



閃字
我的說話