今日派哂卷啦,
唉~ 成績唔好提啦,
除左數學好少少外其他都好差.
李嘉祺對卷真係特別麻煩,
搞到遲哂放學>.<
放左學之後去左銅鑼灣同媽咪,fat姨and大舅父食lunch,
之後番左屋企.
5點學琴,
8點打波,
真係happy,
每逄有得打波既日子都特別開心架^^
今日係爸爸生日呀,
本來可以成家人出街食飯,
不過爸爸要開夜車,
cancel左lu,
真係可惜.

仲要祝你身體健康ar~
fat姨明天要照腸,
希望佢平安無事la......
明天同我媽咪果邊D親戚食全羊宴,
成10幾人,
好耐冇試過咁啦.
好懷念以前10幾人一齊去旅行~
不過我想講我唔食羊個lor -.-''
我下學期真係要重生做人,
唔可以欠交功課(不過都好難) 
我真係受夠啦!!!!!!
希望日日都開開心心咁過啦,
要做個開心快活人!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
頭先學完琴,冇番到屋企,因為睇完仁心解碼之後淆哂底,
果個靈心會超恐佈lor.
跟住我去左惠康,
有個阿婆無la la叫我幫佢比較下2包泥既價錢.
佢話因為佢隻眼唔好,睇唔清楚.
走果時佢仲祝我身體健康,學業進步.
咁我都祝佢身體健康,生活愉快啦~
待續
|