安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 3
累積人氣: 2476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 5 日  星期二   晴天


2011-07-05 開心 分類: 2011年7月

琴日要參觀海防博物館,

本來約左ben,oswin,toby一齊去.

點知朝早果時竟然接到henry既電話,

佢同key man想同我地一齊去==''

齊人之後就上左我屋企,

我呀哥仲起房訓緊.

上左黎大約15分鐘之後就一齊行去海防博物館.

我同henry,ben,jeff,toby一齊入果個北溝堡,

落到樓梯差唔多最盡頭果時我地見到有個黑影由上而下咁閃過,

之後睇清楚係一隻超大隻同黑色既蜘蛛,

嚇到我地即刻標走@@

起好奇心既引誘下我地再次去北溝堡揾果隻蜘蛛.

落去之前我地仲猜包剪揼,

輸左果個行最前.

最後toby猜輸左.

我地幾個都淆淆地,

冇人咁落到盡頭.

因為條樓梯好長,

我地行落去果時henry有時會嚇下我地==''

henry提出全部人攬住一齊衝落去!

點知我地都係好冇義氣,

toby就衝左出去,

我,ben,jeff,henry衝到一半就走佬^^.

我地仲衰到等jeff行到好前之後無聲咁撇nut佢.

真係好好玩.

離開博物館就同key man,ben,henry,toby,oswin,oscar去安利魚蛋粉食野.

oscar差D成樽辣椒油倒來我碗粉度.

不過toby就冇咁好彩,

oscar倒左好多醋落佢碗粉度,

搞到佢冇得食.

食完lunch henry,key man,toby上左我家..............

總之琴日好開心^^



閃字
我的說話