琴日要參觀海防博物館,
本來約左ben,oswin,toby一齊去.
點知朝早果時竟然接到henry既電話,
佢同key man想同我地一齊去==''
齊人之後就上左我屋企,
我呀哥仲起房訓緊.
上左黎大約15分鐘之後就一齊行去海防博物館.
我同henry,ben,jeff,toby一齊入果個北溝堡,
落到樓梯差唔多最盡頭果時我地見到有個黑影由上而下咁閃過,
之後睇清楚係一隻超大隻同黑色既蜘蛛,
嚇到我地即刻標走@@
起好奇心既引誘下我地再次去北溝堡揾果隻蜘蛛.
落去之前我地仲猜包剪揼,
輸左果個行最前.
最後toby猜輸左.
我地幾個都淆淆地,
冇人咁落到盡頭.
因為條樓梯好長,
我地行落去果時henry有時會嚇下我地==''
henry提出全部人攬住一齊衝落去!
點知我地都係好冇義氣,
toby就衝左出去,
我,ben,jeff,henry衝到一半就走佬^^.
我地仲衰到等jeff行到好前之後無聲咁撇nut佢.
真係好好玩.
離開博物館就同key man,ben,henry,toby,oswin,oscar去安利魚蛋粉食野.
oscar差D成樽辣椒油倒來我碗粉度.
不過toby就冇咁好彩,
oscar倒左好多醋落佢碗粉度,
搞到佢冇得食.
食完lunch henry,key man,toby上左我家..............
總之琴日好開心^^
|