安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 3
累積人氣: 2439
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 29 日  星期三   雨天


2011-06-29 愉快 分類: 2011年6月

今日朱sir揾我,

佢話我出年真係要做乒乓球學會主席啦.

現任主席要移民去美國,

真係好唔捨得佢.T.T

但係我已經之前講過我唔想做主席,

係都做副主先.

我又唔知轉唔轉到校wor.

如果轉到咁點呀??

我又唔想咁快推左佢,

呢個係一個好難得既機會,

亦有助我身心發展/成長.

而家真係好矛盾.

又諗到D關心我既老師同同學.

好唔捨得佢地.

但始終都係想換下環境,

睇下會唔會好過起金泰讀.

如果就咁走左又好似好唔負責任咁.

填左名比校長,

到時又唔見左人._.''

主席天日會教我點做所有野架啦,

點算呀? (希望大家可以比D意見我)

希望主席過到美國生活會開心D,

亦祝佢有好既將來^^



閃字
我的說話