|
|
2011 年 6 月 29 日 星期三  |
2011-06-29  |
分類: 2011年6月 |
今日朱sir揾我,
佢話我出年真係要做乒乓球學會主席啦.
現任主席要移民去美國,
真係好唔捨得佢.T.T
但係我已經之前講過我唔想做主席,
係都做副主先.
我又唔知轉唔轉到校wor.
如果轉到咁點呀??
我又唔想咁快推左佢,
呢個係一個好難得既機會,
亦有助我身心發展/成長.
而家真係好矛盾.
又諗到D關心我既老師同同學.
好唔捨得佢地.
但始終都係想換下環境,
睇下會唔會好過起金泰讀.
如果就咁走左又好似好唔負責任咁.
填左名比校長,
到時又唔見左人._.''
主席天日會教我點做所有野架啦,
點算呀? (希望大家可以比D意見我)
希望主席過到美國生活會開心D,
亦祝佢有好既將來^^
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »
|
|