安安日誌
*請留個言*~小弟呼籲:如果你地知道有D我都識既人,歡迎叫我add佢喎!
andyyiu2010
暱稱: 風吹雪(安安)
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2012-07-07
2012-07-06
2012-07-02
2012-07-01
2012-06-28
文章分類
全部 (40)
2011年1月 (4)
2011年2月 (1)
2011年6月 (2)
2011年7月 (7)
2011年9月 (1)
6/2012 (6)
7/2012 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 15
今日人氣: 8
累積人氣: 2444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 10 日  星期日   晴天


2011-07-10 傷心 分類: 2011年7月

而家生活愈來愈冇安全感/_____\

1)自從二姨媽唔起我屋企照顧我2兄弟後,家裡少左一個開心果.以前1-5夜晚都有姨媽陪住一齊訓,就好似一粒定心丸咁.冇左佢係度好唔習慣.平時放假起屋企佢又會整野比我地食,同我地去飲茶,去shopping..........有時一齊追電視劇.好似世間路,奉達喜,天國的階梯呢D劇集.仲因為睇左奉達喜呢套劇集,我先對醫護產生興趣.姨媽性格開朗,直程係大笑姑婆咁,乜都笑一餐,我地又跟住笑,好happy.好懷念佢以前煮既餸.............................

2)姨丈要去上海做野,2星期先落黎一次.媽咪話可能佢有時覺得太辛苦,3星期先落黎一次.同親戚聚會既時候又冇左一個搞笑同客串既人,少左好多樂趣.同埋佢要賣左部私家車,以後好難可以再坐佢渣既車.今日特登同佢部私家車KD4249影番幅相留念.以前每逢長假期都一定一齊去旅行,而家咁既情況就難D啦!

3)施嘉瑜中1同我都算fan,中午一齊食lunch,之後去圖書館hea.講埋哂D唔等洗又好kai+好笑既野.記得識你果時係大家都報左乒乓球學會,有一次打校隊既時候,我地坐左起活動室出面既沙發上面等人黎開門.你問我鐘意邊個,我地大家寫鐘意既人既號數起張字上面,大家交換黎睇.估唔到我同你真係好夾,我同你相處既時候覺得好開心同好輕鬆,有果句講果句.你係一個好易笑既人,搞到我都笑埋.我中1患病既時候多得你起我身邊,成日令我笑.你去美國我真係超級唔捨得你,第2個都唔會咁樣.我仲有好多好多數唔盡既說話想講,但係又講唔出.=='' 多謝你有時會起MSN同我講野,等我唔洗咁悶.你番黎HK要call我呀,我真係有好多野想同你講.你唔起班上我好冇安全感,有時真係好怕中3會點渡過,真的很害怕............如果這個時候你係度就好了.................T.T

4)記得中1既時候,周昭洛無la la走左過黎同我and何紀宜傾計,之後唔記得左點就熟左.我未識你之前係一個10年都唔睇1本書既人,唔鐘意閱讀.次次中午同你and何紀宜食完飯都去圖書館,你地就起度睇書,咁無理由我自己on居居咁一個坐係度掛?之後我就攞左D比較有興趣既書睇,愈睇就愈吸引,從此之後我就好鐘意睇書.有一次你叫我去參加學校既基督教團契,多得你叫我去參加,我先識左李愛雲老師同咁關心我既kerry.我有淋巴瘤果時你同何紀宜同kerry,李愛雲老師同團契既人都有幫我祈禱,我做手術果日kerry仲黎醫院探我.多得周昭洛你同何紀宜日日陪住我,我先可以好得番.當我趺落谷底既時候你地出手挽救我.我真係好感激你地.都唔知點報答你地好.有時我會問自己,你地幫左我咁多,我又對你地付出過D乜呢??我希望出年中3大家都可以一齊食飯,分享下生活既事.可能大家唔同班話題會仲多都未定.何紀宜,我同你一齊既事真係太多啦,多到唔記得.中1學期頭我真係好依賴你,有一日你冇番我好驚,聲都唔敢出.果年中秋節我,你,我呀媽,你呀媽,我呀哥,我呀哥個同學同佢呀媽and佢細佬仲一齊去鰂魚涌公園玩..........同你地2個既回憶真係多不勝數!!!!!!!

5)中1入學果陣時坐我正後面既就係劉志豪,你果時數學好叻,仲教我解方程.你個人不嬲都唔係幾怕醜,自尊心OK強.中1游水堂我仲同你一組.因為你係我入學第2個識既人.我同你相處既時候好輕鬆,無所不題.乜都傾.唔知係咪因為你係巨蟹座,我係處女座,所以大家比較夾D.好彩中2果時鄺sir調左你坐我隔離,我先開始多番野講,唔會變左隻um春仔咁^^ 我覺得你好似隻貓貓,好搞笑,哈哈.你講野好有point同好有說服力,個人仲好有大志.+油呀,希望你弟時可以做個好好既政治家,幫到中國.有篇中文作文同講稿都係你幫我作,仲攞到好高分.你中2寫都篇咁既文真係好勁,我完全O哂.其實如果D人識你耐左會發覺到你個人都幾有內涵,唔係亂UP一通,有D說話搞笑得尼又好有道理..................大考果時我地仲一齊去圖書館溫書.調左班之後你都要落圖書館同我吹下水呀,等我唔洗咁悶,揾個人搞笑下都好麻.^^



閃字
我的說話