今日開學,
要面對一間新既學校,新既同學,新既老師,
真係驚驚地,
早彩約左黃XX一齊番學姐.
番到去睇左分班名單,
我頂!
我竟然入左E班..........
放左學之後番左小學.
之後同6個小學同學去左太古食野,影貼同hea,
好開心^^