| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
| 沒有Shirley,,仲有Candy |
分類: 未分類 |
|
今日…
過了半堂沒有Shirley的中文堂
一堂沒有Shirley中史堂
兩堂沒有Shirley的VA…悶透了…
聲音少了……
好彩仲有粒*糖係我隔離姐^^
今日…搞過個Xanga…
www.xanga.com/angela1117
令嗎?? |
|
|
|
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
| 出醜 |
分類: 未分類 |
|
琴日同媽子去左釘耳*痛 >.<*
今日都唔少人發覺到*YA~~~
今日又悶又熱鬼到死*My God
我就由放學開始黑起*T^T
我最愛的DAY 6
I S堂發覺原來出貓係好辛苦ga
中文堂悶到嘔血~次次都係 !
普通話堂調哂位,,又食糖,,仲聽歌
M A T H堂抓住Shirley 4都唔放
E N G堂聽廢人講廢話,,飯tsatic -0-
P E堂打乒乓波,,打到9唔搭8 = . =*
放學…
本來諗住同糖糖、大喊包、寶、
Eunice、Eunice個仔(麥嘜)去Time士
點知開完locker就唔見左糖糖
唔知佢係咪同佢個仔走佬呢?!
首先我地去左英皇‵‵
陪Eunice個仔揀眼鏡仔
好似買左Playboy眼鏡
喊包走先
跟住陪Eunice去Time士
買咩龍貓筆袋 …
點知去到比人買左!!!
所以Eunice話想去*地帶睇下有冇
我又唔想去,,咪走先囉
去到鵝頸,, 架72A剛剛走左
咁咪諗住去機鋪搭75囉
點知傻下傻下上左架90*@.@
唉…去左鴨利洲……
搞到6點先返到黎唷~ |
|
| |
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
| 走火警= =* |
分類: 未分類 |
|
上上下IS堂毛lala響警鐘
唉…大熱天時……
要我地企哂係個操場道
真冇聊~~~
今日又…去Eunice屋企啦!
做ge野都係一樣 - 睇鬼片
今次反而唔多驚啊
不過今次多左對情侶
真係估唔到佢地咁快開始
7點走人
也是悶悶地行回家
路途真遙遠
總想…一切…歸於平淡… |
|
| |
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
| 藍莓雪糕 |
分類: 未分類 |
|
這天 我一如以往…
返學…上課…lunch…放學…
很平凡的一天……
放學後…到OK便利店…
買了一杯藍莓軟雪糕
味道一流 >.<*
可是卻把手弄糟了~
到蘋果商場逛了逛
回家時
巧遇上大型交通擠塞
真黑仔唷~ |
|
| |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| 淚=雨?! |
分類: 未分類 |
|
又係雨天ar……
發生左好多事…好多人喊!
而且每次發生事之前
我個小飛象襟章都會唔見左
好似lunch個時…
因為廁所個單野
shirley喊喎!
就係個陣…….
我唔見左個襟章
係尾食完飯先至搵返~
P.E堂之前……
諗住落去換衫衫啦~
點知落到去更衣室
又發現唔見左隻襟章仔
唉…原來又有事發生
阿Rain同Candy嗌交
仲兩個都喊添
點算好ar?!兩個都係我好朋友
我應該幫邊面?^?
結果我就走黎走去
來回左18次 = = *
換返校服ge時候先搵返隻野
不幸的我……
放學懶得開傘…所以淋雨~~~
發覺淋雨ge感覺好正!!!
好High啊^.^ |
|
| |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 31 | »
|