_____________________________。﹏ ◎ [YAN*] - QOOZA BLOG 網上日誌

border=5

angela512
暱稱: [["Angela...◇
性別: 女
國家: 香港
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
揀歌仔*N 占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


沒有Shirley,,仲有Candy 分類: 未分類

今日
過了半堂沒有Shirley的中文堂
一堂沒有Shirley中史堂
兩堂沒有Shirley的VA
悶透了
聲音少了
……
好彩仲有粒*糖係我隔離姐^^

今日搞過個Xanga
www.xanga.com/angela1117

令嗎??

 
2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


出醜 分類: 未分類

琴日同媽子去左釘耳 >.<*
今日都唔少人發覺到YA~~~
今日又悶又熱鬼到死My God
我就由放學開始黑起T^T

我最愛的DAY 6
I S堂發覺原來出貓係好辛苦ga

中文堂悶到嘔血~次次都係 !
普通話堂調哂位,,又食糖,,仲聽歌

M A T H堂抓住Shirley 4都唔放
E N G堂聽廢人講廢話,,飯tsatic -0-
P E堂打乒乓波,,打到9唔搭8 = . =*
放學
本來諗住同糖糖、大喊包、寶、
Eunice、Eunice個仔(麥嘜)去Time士
點知開完locker就唔見左糖糖
唔知佢係咪同佢個仔走佬呢?!
首先我地去左英皇‵‵

Eunice個仔揀眼鏡仔
好似買左Playboy眼鏡
喊包走先

跟住陪Eunice去Time士
買咩龍貓筆袋 …

 

點知去到比人買左!!!
所以Eunice話想去*地帶睇下有冇
我又唔想去,,咪走先囉
去到鵝頸,,
 72A剛剛走左
咁咪諗住去機鋪搭75囉
點知傻下傻下上左架90*@.@
唉…去左鴨利洲……
搞到6點先返到黎唷~

 
2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


走火警= =* 分類: 未分類

上上下IS堂毛lala響警鐘
大熱天時……
要我地企哂係個操場道
真冇聊
~~~
今日又
Eunice屋企啦!
做ge野都係一樣 - 睇鬼片
今次反而唔多驚啊
不過今次多左對情侶
真係估唔到佢地咁快開始
7點走人
也是悶悶地行回家
路途真遙遠
總想
一切歸於平淡

 
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


藍莓雪糕 分類: 未分類

這天 我一如以往…
返學…上課…lunch…放學…
很平凡的一天……
放學後…到OK便利店…
買了一杯藍莓軟雪糕
味道一流 >.<*
可是卻把手弄糟了~
到蘋果商場逛了逛
回家時
巧遇上大型交通擠塞
真黑仔唷~

 
2006 年 3 月 24 日  星期五   雨天


淚=雨?! 分類: 未分類

係雨天ar……
發生左好多事好多人喊!
而且每次發生事之前
我個小飛象襟章都會唔見左
好似lunch個時
因為廁所個單野
shirley
喊喎!
就係個陣…….
我唔見左個襟章
係尾食完飯先至搵返~

P.E
堂之前……
諗住落去換衫衫啦~
點知落到去更衣室
又發現唔見左隻
襟章仔
原來又有事發生
RainCandy嗌交
仲兩個都喊添
點算好ar?!兩個都係我好朋友
我應該幫邊面?^?
結果我就走黎走去
來回左18 =  = *
換返校服ge時候先搵返隻野
不幸的我……
放學懶得開傘所以淋雨~~~
發覺淋雨ge感覺好正!!!
High^.^