| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
| 雨 |
分類: 未分類 |
|
今日落雨ar……
想起兩句歌詞
下雨天…總掛念「從前」……
前幾日心情都好靚ga!
今日就麻麻la
好down呀@.@* |
|
|
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
| 7頭阿旺** |
分類: 未分類 |
|
今日有個阿旺黎左我地班!
我都係道勸你去剪過個*7頭啦^^
雖然佢係你偶像姐
都唔洗扮到咁似呀?!!!會嚇親人ga!!!
希望我地班唔好搞多個阿好出黎啦~ |
|
| |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
喊  |
分類: 未分類 |
|
今日喊…ar!
其實…係因為今日lunch…
同man思、丹、shirley、寶儀 …
等等好多人食M記~
去M記途中
因為我地冇理man思…
所以佢唔Happy! 嬲嬲ar!
但係…嬲嬲下…佢喊……
我地問佢咩事 佢又唔講
食食下 ((差不多食完))
佢話想走先…
我咪陪佢走先囉!!!
返到去學校
佢好左D…
仲識得同我講笑~
過左一陣……
我同佢過左去佢個位坐
佢…慢慢開始講佢屋企ge野…
今日…
我地唔理佢就令佢諗起佢屋企ge事
(不便透露)
佢一邊喊一邊講…
佢ge身世比我想象中更慘!
最後……
連我同小丹都忍唔住喊左出黎
喊到乾哂啦@.@
可能你地會覺得我眼淺啦
但係我認為每個人聽左都會喊囉!
自從我聽左man思Li一番話之後
一直係我心入邊排第4 ge家庭
就彈左上去第一!!!
e+好憎聽到d人話憎自已ge父母
邊個講就殺邊個!!!
不過…點都好啦!
我今日真係好開針 , 真嫁>.<** |
|
| |
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
| 禮物 |
分類: 未分類 |
|
今日…
遇到麻煩了…
禮物…結果收了…
都唔知自已做得對定錯!
放學拎住2大袋野
諗住同思澄一齊去鵝頸塔車
點知係1樓巧遇penny
咁咪一齊走囉!
點知係大門口撞正吳sir>.<!!!
咁arm思澄又拎左我袋野
仲拎埋入面D野出黎
吳sir就問:「咩黎ga?!」
思澄就積刻話:「唔係我ga! 佢ga!(指住我)」
我轉身想走~
吳sir繼續問:「咁大舊ge?人地送ga?!」
penny插把咀埋去,話:「佢條仔送ga!」
吳sir又再追問:「邊條仔呀???」
penny笑笑口咁答:「我囉!」
嚇4我!>.<*!!!
點知行到馬路前……
撞正Miss劉!
未免太黑仔了吧!
Miss劉隨口問了1句:「你生日咩?」
我也隨口答了1句:「嗯~」
Miss劉:「中文果套戲入左圍喎!」
我:「嗯嗯^^!」
then…轉綠燈, 過馬路~
快到巴士站…馬上有車…
跑!跑!跑!
狼狽地上車了……
諗住上*上層
點知個司機咁快開車…
結果左撞右撞(袋野左fing右fing)
好彩最後都搵到位坐@.@!
屋企道門都唔夠我入= =**(唔夠闊) |
|
| |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 31 | »
|