入黎睇...埋黎睇埋黎揀呀..

 

 
 
 

●!\/* nickname::
                   【* 細胞】
 
●!\/* sex::
                  【* girl】
 
●!\/* birth::
                 【* 11.1 6】
●!\/* job::
           【* student 】
 
●!\/* icq::
       【* 256119154 】
 
●!\/* interest::
       【* sleep .. ”
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 吹水留言=:

 

最近三個月尚無任何留言



 

:: diary.xp'FD ::

 


 

:: ●*﹢' 巧 友 連 糸吉__:: <

  .kvaforum
.Ke rry
.牙儀
.carriew仔
.肥虫
靜宜
.[敏__豬]
.skyline
.Joy
.zoie <


 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 23 日  星期五

好悶呀..

10 0條呀..

最近喜歡...]
001.最近喜歡的人: 吾話你知..
002.最近喜歡的食物: 朱古古
003.最近喜歡的飲品:  朱奶
004.最近喜歡的電影: /
005.最近喜歡的歌曲: let me showed you the way
006.最近喜歡的運動: 好多波..
007.最近喜歡的地方: 嘻..南非
008.最近喜歡的事情: 同人發傻
009.最近喜歡的朋友: 巧多波..
010.最近喜歡的品牌: 有好多種波...
011.最近喜歡的課堂: maths
012.最近喜歡的coffee: 冇
013.最近喜歡的衣服顏色: green
014.最近喜歡外出的地方: 中環
015.最近喜歡獨自一人嗎:幾啦
016.最近喜歡到m記還是kfc: m記啦

[你試過]
017.你試過因為一個人哭嗎?試過==”
018.你試過傷害別人嗎: 曾啦
019.你試過玩弄感情嗎: 下..你答我先啦
020.你試過愛上朋友的戀人嗎: -口-'
021.你試過講大話嗎: 試過呀.bb仔囉
022.你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎: 冇哇.
023.你試過心碎嗎:  唔知呢..
024.你試過愛一個人愛得很深嗎:  試`過`
025.你試過因為戀人而改變嗎:   有呀
026.你試過暗戀別人嗎: 有呀
027.你試過愛上戀人的朋友嗎: 不是問過的嘛...玩弄我,想死呀
028.你試過怕愛上別人嗎:下...

[你喜歡]
029.喜歡貓或狗: like呀
030.喜歡老鼠或四腳蛇: 下........哦
031.喜歡可樂或是雪碧嗎: 兩個都..
032.喜歡被吻的地方:  冇咩特別鍾意邊道
033.喜歡被抱嗎: 都架.
034.喜歡什麼水果: 芒果
035.喜歡的天氣:   winter..
036.喜歡的國家:  日本
037.喜歡的明星: boa,stephy.janice..........."
038.喜歡的designer: 冇
039.喜歡的球星: 冇
040.喜歡的nba球星: /
041.喜歡的藝人: /
042.喜歡的品牌: /
044.喜歡打日記或寫日記:  打日記
045.喜歡男生或女生:男生  
046.喜歡什麼類型的男/女生: 幾得意既...
047.喜歡牛奶嗎:  少少啦
048.喜歡戀人對你說什麼:  我愛你呀,,
049.喜歡怎樣的戀人: 識講笑既..

[誰令你...]
050.誰會把你弄哭:   咪咪
051.誰可以令你開心:  suki..
052.誰可以令你改變:咪咪 
053.誰令你覺得煩厭:miss...
054.誰令你放下尊嚴:唔知
055.誰令你放棄自己:  冇

[你..]
056.你的最長一段愛情: 唔講得呀
057.你的最短一段愛情:呀/// 
058.你的最愛是誰:  cc
059.你最懷念的一個吻:呀///
060.你最懷念的抱抱:   呀///
061.你曾經去過既地方: 好多波...
062.你最想要一個怎樣的戀人嗎?搞野的
063.你是一個執著的人嗎: 少少啦
064.你自我中心嗎: 幾架
065.你會幫助別人嗎: 會呀
066.你是好的情人嗎: 下...問下人先知波.
067.你是一個好的聆聽者嗎: 是呀都...有咩你可以同我講架.
068.你會為戀人而跟朋友吵架嗎: 冇
069.你暗戀別人時,會告訴別人嗎: 冇
070.你相信會有一生一世的愛情嗎: 都架.

[你的朋友]
071.你最信任的是誰: 冇架都...咪囉
072.你最搞笑的朋友是誰: cc.  宜.樂怡.
073.你最白痴的朋友: 下.....講左比人罵架.
074你最肥的朋友:   費時講啦
075.你最瘦的朋友: 宜囉
076.你跟誰番學:   唔定架
077.最信你的朋友: 呀米.cc
078.識得最耐既朋友: 霖霖.yu.siu....
079.呢排有咩係最搞笑: 宜..成日都好搞笑架...
080.最清楚你的朋友: 呀儀
081.你最有錢的朋友: kristy.肥虫
082.你最記得邊幾個fd電話:cc. 呀儀.yu.siu.ker,kitty....

[你最後的...]
083.你最後接誰的電話:cc
084.你最後打給誰:  cc
085.你最後吃了什麼:橙子 
086.你最後飲了什麼: 水
087.你最後見到誰:妹 
088.你最後跟誰出街: cc
089.你最後因為咩大笑:  呀妹倒晒野落地
090.你最後買既野:  下...唔知波
091.你最後把你弄哭的是誰: 唔講知 呀
092.你最後msn/icq跟誰說話:  yu.
093.你最後send message給誰: cc
094.你最後收到的message:siu 
095.你最後一個voice mail: 冇
096.你最後聽的歌: all the thing she said
097.你最後想起的是誰:嘻..>3<"
098.你最後講的粗口:  下...

[你最想...]
099.你最想吃什麼: 咖哩雞翼
100.你最想跟誰在一起:cc 
101.你最想去哪裡:又問 
102.你最想忘記的事:./忘記佢.......[xxx]
103.你最想跟誰見面呀:健 
104.你最想做什麼:整圖 
105.你最想買的東西:  又問
106.你最想得到什麼:gd fd囉 
107.你最想扔掉什麼下...: 
108.你最想吃的雪糕:豆腐.. 雪糕
109.你最想看的電影:: 菅谷梨沙子主演電影《螢火蟲,飛吧!》 20/1 0香港上畫 ..一齊呀

[你...]
110.你最喜歡什麼顏色: 黑色
111.你的戀人是誰:   cc
112.你一天用多少時間睡覺: 唔訓...合理嘛...
113.你一天用多少時間看電視: 好少
114.你一天用多少時間講電話: 唔知
115.你一天用多少時間玩電腦: 唔知
116.你一天用多少時間出街:可以成日 
117.你經常跟誰講電話: cc
118.你最討厭別人對你做什麼:講大話 
119.你有沒有做一些後悔的事:  有
120.你最憎自己什麼:   曾誤會人得太深啦
121.你遇過最傷心的事: 被人....唉
122.你最掛住:  下...
123.你有沒有暗戀對象:下,,, 
124.你的暗戀對象知道你暗戀他嗎:  下..../
135.你會把唔開心掩飾起來嗎:成日都架啦 
136.你會用什麼動物比喻自己:  白兔女
137.你會用什麼詞語形容自己: 唔知
138.你感到孤獨時會做什麼:發白日夢囉囉 
139.你會跟別人分享你的快樂嗎:都架
140.你最貴的一對鞋是:有架..
141.你最貴的一件衫是:350..唔算啦都 
142:你最鍾意既香水:  冇
143.你save左幾多人電話: 廿個到啦
144.你的床上有什麼: 睇書...傾電話囉
145.你會發脾氣嗎: 會..人唔 發脾氣唔得架
146.現在時間: 1:15am
147.你用了多少時間完成:兩個字 
148.是誰send給你:論壇的

 

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡

 

 

 

 

感冒+咳...而家把聲仲沙沙地tim,..

 

 

今日有咩事...被人污染了我..

感冒+咳...而家把聲仲沙沙地tim,..

"維達"..聽日最接近..香港..有可能打三號呀.."

"哦"..聽日係星期六..本約咪出街..唉..星期日...仲

慘..約左cc出街..冇得去lu...>3<"

佢快d走啦..天氣變壞..人都自然病了...~

hist冇拎file返學...好彩miss好人..冇罰我姐..嘻

p.E..J..都唔多傳個排球比我既...同肥虫...玩晒..

唔理佢呀..同JOY玩玩...又同佢有野呀,,?

MATHS...唉...仲慘..

個miss唔知寫咩字......功課..都抄錯了.."冇做到..

我識架.."唉....candy...x..抄我hw波..

又冇問過我.自己過黎...又話..

"邊個做架..搞到我寫錯晒lu..."

禾"感叻自己做囉.......問下我先呀ma...."

so sir 堂啦又...悶爆..睇eng 報紙..

其實都唔多明既....咪教lu..好過教story bk呀..

煩死呀佢..

"而家d人呀..吾可以用字典..tra架..同埋...d Bb仔..都係識講先..

識寫啦...如果呀..'有個人問路..唔通佢寫比佢呀..

等你寫呀..容咩易到天光呀.."大致感解..

唉...認真up廢話...

同joy走lu...

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡

 

 

 

 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 22 日  星期四

你估口口口口

唉.......xanga冇咩心機整啦..而家..

又整得都....費時比人笑啦....

kva呀...樂怡姐...黎左呀....嘻........

fd都黎左...不過都係好少人呀...

點算好..?

ker又冇返呀..d同學又話...聽日唔會返架啦...

"哦.."d人巳經感樣話佢....唉...

頭三堂又英文..真係有d想死...

比人管住晒......成日都係感,,,咩事呀佢...

maths今日quiz啦..又冇波....

真係想個miss去死呀..."咩事呀佢.."

ch..說話啦......."miss又冇拎張紙上黎啦..

又唔說話啦................

唉...............

同yoyo走人吧啦..

 

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡