入黎睇...埋黎睇埋黎揀呀..




![]() ![]() ![]() |
|
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
" ,, 由得我 ----死-.
| ||
|
可怕怕呀..... | ||
|
唉.... 出門口都知落雨....拎左遮" 出到去,,越落越大..怕又上次既感. 最開心既,,is堂....既.....幾好呀... 第二堂..就..要跟number坐... 哦...唉..]]" Eng.....隔離的同學.....又唔見ws... 其他班又冇波...... 本身..只係好恐怖既罵幾句.... 之後...有人扮野..事但拎張野.. 當係...之後..miss好嬲... 被人派左張留堂紙啦感又.. 可怕怕呀..... 週會啦..勁無聊啦...講埋d..人人都知既野... 學生會波又..得個一組人...就咪鬼.. 選啦..自動當選咪把lu~ 放學學..去ker hm... 有親友們..去佢hm..所以.. 唉,,見左佢表姐...叫"姨姨.."唉.... 之後..就咩囉,,
| ||
|
<留d小口水比我啦>
|
的嗎.?答我哇......*
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
![]()
![]()
|
" ,, 由得我 ----死-.
| ||
|
...世界未日呀.. | ||
|
今日一定要寫..琴日同今日發生既事啦.. 好彩.吾係孤伶伶姐..幾驚架.. 同左郭芷.陳國豪[霖契細佬].小仙瑩〔花名〕..<<好令女呀..係馬來xx人黎架.. 真係上左山頂呀我地,,,行左好多條樓梯..走到最高..好大陰風哇>3<" 跟住..玩蠟燭..好熱呀...玩螢光棒呀..球~~ 一件恐怖野..係見到任x玲既死黨..吳正常..miSs..同honey一齊......拖住手仔. 第二我.我地3 個人冇啦啦比d蠟親既又[可怕怕] 見到楚同媚..寶寶.......等” 撞命見.到小學FD呀....之前..同佢唔岩key的..而家 冇 事事lu..,仲見到Candy..咩事呀...世界未日呀.. 化到..濃得..唔認得佢呀. 中秋節呀..返到黎...3點..... 沖涼涼訓豬豬lu. ============================================ 正常的今日..成日做功課.. 又晏起身....唉..好眼訓.. 冇出街lu..有人約都唔去啦///
| ||
|
<留d小口水比我啦>
|
的嗎.?答我哇......*
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
![]()
![]()
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | » |