最愛's diary•••
每日的喜怒哀樂都在這裡......
 
angelaling
暱稱: 妹G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 9285
好友名單
網站連結
¤¤ Rainbowソ xanga ...
¤ 寶寶ソ xanga ¤
¤ 牙婆ソ xanga ¤
¤ 盈ソ xanga ¤
¤ 溪溪ソ xanga ¤
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天



到Miss So 家拜年""// 愉快

今日去Miss so屋企到拜年...我同牙君o係M記到等牙盈//跟住去火車站等牙樣同牙顧,不過燕濃返左大陸無得去,真係可惜可惜////""~~去到新港城先搭7...=.="勁無奈..我地超早到,又一粒人都無...等左好耐,終於見到牙婆,rainbow同寶寶黎///之後我地又係到等..等..等...""到差唔多10點鐘,先見到我地班d人陸陸逐逐甘黎//而且愈黎愈多人...

到左10點1倒,Miss 先出現,仲拖埋2個仔黎接我地,真係好牙!!不過Miss見到我地甘大班人,好似有少少嚇親甘...仲話d人比佢想像中多=w=""

到左Miss屋企,有d人無位坐(包括我)""//不過最後都坐到.....跟住我地又狂影相,Miss比左佢屋企人d相我地睇,好搞笑>w< 跟住又整左d野食比我地食...不過無喇喇佢牙爸牙媽殺左上黎,佢地見到甘大班小朋友係到嚇親甘...跟住又走左老!!

臨走前派左利是比我地,每封利是都唔同面額//最細$10,最大就$50///我就lo到一封$50同一封$10....真係多謝Miss牙!!>o<

 

刊登時間︰2007-02-22 03:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天



"" 2.14 ##

今日係極之極之開心既一日牙>o< 唔知係未大好日子,連心情都好過人呢...hoho//  派左勁多chocolate..前一日都送左比家姐同媽咪lu..都收左好多chocolate (18 hoho)/// 最好既係連MISS So都送比我地成班金莎牙>w<"" 都派左比牙圖sir 、蔡sir..kaka/// 不過本來想送比小明sir,但係又搵唔佢bor""

不過見到人地d lovers 又送花同朱古力,真係羡慕死我喇>o<""///

######################################################################

琴日好慘牙....我既貞操比牙溪溪姐甘就lo走左lu///仲要比燕濃睇到晒..........oh my god!!!

 

刊登時間︰2007-02-14 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天



好激氣牙!!!// 呆滯

今日到牙君同燕濃 English Ambassador 要講野lu// 不過佢地就真係好好彩...唔使對住成校講野~~我同牙顧就慘喇,仲要上多一次台講野=.="

因為Miss Ma 都連續4日無返黎lu >w< so搵左個代課老師教我地maths....上maths堂既時候去左影班相,仲影左Q版tim^^~,第一個小息就影左圖書館服務生,不過牙顧因為早退無影到>o<,琴日影左English Ambassador //

之後第二個小息同燕濃去library當值就好『興』喇...比人叫去今次都要執架...下次當值都要////總計連續3次都係執架...枉我地平時甘hard甘執書,平時d人偷懶都唔話佢地,我地偷懶就話我地,仲要係甘比人扣分,勁唔公平lo~~枉我地平時仲對組長甘好!!!之後我同燕濃仲要好似踢爆唔no甘~~勁好笑///

 

 

刊登時間︰2007-02-09 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天



累///累...累了"" 驚訝

今日真係好鬼死累牙~.~ 朝早同媽咪o係屋企幫手執屋....好辛苦牙>w<"" 清理左好多野,屋企整齊左、乾淨左//

食完lunch之後,就去左M記等燕濃同牙盈...跟住又去M.K.搵牙樣,本來曉彤姐都去,之後又唔去....so得番我地4個人去旺中 shopping~~今日旺中極之擠迫牙,好艱難先買得1條牛仔褲///不過都幾平既,真係值得我迫左甘耐牙!!!

跟住我地3個人又陪左燕濃一齊去番沙田睇衫//終於都無甘迫喇,好舒服..."" 不過燕濃無買到野,得我同牙盈有收穫""之後我地又唔知做咩突然興起走去照貼紙相////影左出黎都覺得幾令令,令過我第一次同燕濃影果幅,但係就無燕濃佢同牙婆佢地去影果幅甘令>o<"" 不過算喇...呢幅幾值得紀念牙/// 番到home都差唔多7點鐘lu~~搞到今日勁累,好慘牙 >口<//

 

刊登時間︰2007-02-03 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天



黃金一日遊**// 愉快

琴日真係都唔知係喊好定笑好....朝早返學o係樓下等牙君等到差唔多搭十先出現...=.=" 係甘衝返學校....o係打鐘前幾秒閃到返學

校門口,但係就上唔切上課室///比 miss 記左一次名>o< 好慘....有史以黎第一次比人列入遲返表//黑名單!?? >w< 就甘比牙

君拖左落水lu'''''

今日電腦科去黃金商場,都好耐無去黃金行lu...今次去番,好多地方都唔同晒牙!!! 今日去黃金要做ws,好彩係同牙君一組乍//,

不過好慘...行到我腳軟...又人多好crowded牙>o<"" 不過未到解散時間就已經散左lu,跟住我同牙君就繼續行,幫家姐買左碟

同埋買左我一值都勁想要既手指喇~~好ya!!>w<

 

刊登時間︰2007-02-02 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]