| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
Examination 2.  |
今日第二日exam 喇~~考oral 牙>o<
好慘牙=.=我、牙君、燕濃同洋樣姐第一組就要出去喇~.~
仲要係錄影牙=.="好糟....=.=.....
我地考試講得好唔掂牙>o<簡直.....就好似o係到玩玩下甘....
勁無奈~~~錄緊影果陣,洋樣姐就無喇喇講左中文,
而我就不停甘笑...真係糟牙=.="00000000000
之後oral完....洋樣姐仲要....唉...唔好提喇...超樣衰牙!!!
|
|

刊登時間︰2006-11-17 11:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
○兩日之旅●  |
o尋日,下就上電腦堂o既時侯去左數碼港,
去到香港仔果邊都巧遠下,差唔多搭成個鐘o既車,
個數瑪港好大,分左好幾座,但係我地只係去一座,
不過我覺得好無聊下,剩係坐o係到聽講解員講野,
之後就走人喇~~
返到黎都成六點鐘,跟住我同牙君好快甘去買野食,準備之後o既旅行...
>>>>>>>>>><<<<<<<<<<>>>>>>>>><<<<<<<<<<>>>>>>>>>><<<<<<<<<
今日去東平洲旅行,搭左成個幾鐘o既船先到,
跟住又係要行山,都好辛苦,同上年一樣,
不過都好過上年,無上年甘難行,
行到我成個人都好累,
最無奈係我同燕濃比d海水衝上黎o既浪整濕晒隻腳,
呢個只怪我地貪得意,自己攞黎哀=.=
之後走果陣我又黎多一次,不過今次係踏到個水溼,隻腳濕晒,
至衰就係黃家榮...=..=
之後又上番船就lo~~
對住個海,真係好靚牙,好唔捨得個大海牙>o<
|
|

刊登時間︰2006-11-03 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
再見MISS LI  |
今日地理堂由一位新老師黎教我地,
好無奈,Miss Li 走左,其實佢教得幾好,
只不過可能佢第一年入黎教書,唔係好識點教我地,
而且佢都幾好人牙,又靚女bor~~
不過無辦法喇,佢話要走,都無人可以阻到佢....
|
|

刊登時間︰2006-10-16 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
圖書館服務生培訓  |
今日我同燕濃去左訓練做圖書館服務生,
一切都幾順利,
不過下個星期五就開始正式當值喇~~
有少少緊張添>o<
不過今日燕濃都好好笑,笑到我肚都痛......

|
|

刊登時間︰2006-09-22 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
└驚訝┘  |
o尋日,同燕濃一齊出左沙田(燕濃o既世界),
之後就出左M.K.(我o既世界),
買左個新書包,不過自己都唔係好鐘意呢個書包>o<
不過無辦法喇....個書包已經係旺中裡面最靚o既一個,而且自己又趕住要....
o係旺中,見到個fd (sum)同個fd o既fd,同佢say左個hi~~
好無奈甘,佢竟然話"你都會黎M.K.~!!!".....(我時不時都去M.K.,只不過係佢唔知姐)
最令我同燕濃驚訝o既係,竟然o係旺中見到牙梅同牙盈.....
都好耐無見到牙梅喇,佢個樣都無咩點變,
只不過d頭髮好似短左同拉左負離子......
記得同燕濃對上一次見到佢,已經好似係中二o既時候喇..... |
|

刊登時間︰2006-09-17 10:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|