| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 11 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|

刊登時間︰2007-04-11 06:43 PM |
|
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
Stanley 一日遊│││●  |
今日搞班會活動去Stanley玩....我地搭車都搭左好耐喇~~搭完KCR又轉MTR,跟住又搭bus去Stanley...最慘係架巴士超"登",好似玩過山車甘,搞到我個肚好唔舒服牙//
首先我地去beach玩...佢地個個都落晒水玩水,但係我同狗仔都無落到..就幫佢地take photos喇!!! 都有堆到沙,都幾好玩,又狂食熱氣野,實生好多痘痘喇~.~ 玩到11點幾既時候,個天黑個墨豆甘,仲開始有dd雨落,跟住我地就去番換衫,點知牙顧話d相無晒=.="" 真係掃興兼無奈牙~~~ 之後影左少少相補貼,,,
之後我地去食野...經過Stanley Market,有好多外國人,d外國人真係好高大又handsome牙>o<...我地去左M記食野....之後又行左一陣,點知就落大雨喇//好黑仔,自己又無帶傘>w<""
不過好彩番到黎無咩雨乍/////覺得自己今日既衣著都唔錯^v^~要keep it牙!!!! |
|

刊登時間︰2007-04-02 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
忽發奇想  |
突然在想....身為天蠍座的我性格是否就是這樣呢??還是真的是自己的性格問題,而不關星座問題的事呢??
無論在朋友、學業、愛情方面..都總是覺得非常不如意,而且有時也會覺得自己的性格有些怪怪的,可是又不能說出那是怎樣的。
整天只會相信方言,而並不相信自己,因為我沒有可能對自己提起信心,一次一次的挫敗感使我所受的傷也愈陷愈深...
我真係沒有可能達到自己的心願、目樏嗎!?? 我盼望我的朋友能關懷我多些,不要經常把我忽略了;我盼望我的學業能更進一大步,
成績能達至理想階段;我盼望我能有一段好的愛情。 |
|

刊登時間︰2007-03-29 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
陸運會 2 ※┤  |
今日繼續第二日既陸運會//都繼續我既計時員工作~~今日既天氣好過琴日.......但係就曬到我塊臉同個鼻有d紅紅地=.="" 不過牙sir好好人,知我地做得辛苦//自己出錢買左d汽水比我地////真係好牙!!!
今日成6點先返到屋企////// |
|

刊登時間︰2007-03-20 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
陸運會※┤  |
今日係陸運會,同牙君晨甘早就到左會場...我地今年參加左工作人員///都幾好玩,但係都幾辛苦....我、牙君、牙顧、狗、婷、彤同埋一個F.6既男同學一齊做計時員......"",而燕濃、牙樣同寶寶就做另一d工作人員//朝早天氣好凍,d風好大,吹到我地個個都陣晒甘,個頭都比佢吹到成個傻婆甘~~無奈=.=
放lunch果陣,得一個鐘比我地食..........""好彩都食得切!!
到下晝番去繼續做計時員既時侯///太陽就好猛烈喇...晒到我半死甘=.="" 不過睇人沖次果刻都幾好睇既''..不過就有少少企到腳軟甘]]
不過今日番屋企好慘...今日棟樓水、電、升降機都無...要我由地下撐上黎19樓///好似去緊18層地獄甘lo////////// |
|

刊登時間︰2007-03-19 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 24 | »
|