| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
Speaking**心情down,,,  |
唉!今日終於要面對我最驚既野喇
就係考english speaking
番到黎..見到有勁多人係間room到等考試
走去同寶寶同埋狗仔一齊,,點知原來佢地都仲未考
仲同我講話等左成個鐘=.=
等佢地走左,,我就走去同溪溪佢地一齊//
一直係到等牙等,等牙等.......
期間有好多人係到通水,,
又話考sightseeing,跟住又話考computer同mobile phone,
之後又話考move house,,
都知到自己一定考move house喇,,
只係覺得勁唔公平//第一批甘多勁人,但係就考超簡單既sightseeing,,
我地最後果批就考甘鬼難,,勁討厭""
唔單只甘,我係最後果批既最後一組
由9點8一直坐到差唔多12點...
足足坐左2個幾鐘,,,
到考果陣我就失晒準喇
唔單只口陣陣,仲講左兩次中文,,=.=
d grammar又錯晒bor..一定比miss扣晒分
又搶唔到開頭,結尾又搶唔到
只係講過一句miss教我地d句字,就係yes,i agree with u
真係覺得自己好無用牙................
|
|

刊登時間︰2007-06-15 03:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
▣畢業典禮⊿  |
今日係中五、中七既畢業典禮....
我地中四、中六都要返學校
負責唱畢業歌""
見到人地d畢業生,,,
搞到我好感動tim///
出年就到我喇,,,,,,,唔知到時會點呢!?

|
|

刊登時間︰2007-06-02 06:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
無冷氣日  |
今日學校搞「無冷氣日」
但係今日就有成33度...真係想唔熱死都焗死牙>3<"
不過好彩學校都話如果真係太熱既話都比我地開一部冷氣機............
唯一係english lesson無開到,,
因為sss都話環保bor,,,so就無開到!!
放學就朗讀,,,
牙sir話我今次講得好過上次
但係我就覺得自己根本就無進步過=.=

|
|

刊登時間︰2007-06-01 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
〝傻〞】  |
今日....連續比miss同牙sir叫我答問題,唉~無計喇...
鬼叫今日係28號咩/////不過好彩我都識答姐!!=.="
lunch,照舊同燕濃出去買飯番學校食""
點知差唔多番到學校既時候,就無喇喇落起大雨...d雨又密又大粒...
我同燕濃走都走唔切甘,好樣衰,,,搞到我地由頭到腳都濕晒///...\\\"
今日大家姐已經考左中文口試番黎喇....聽到佢講話有兩個男仔係甘搶住講野(小組討論)..
搞到我而家有少少驚tim,,,到時我考又會唔會好似甘呢,真係好似比人串甘...=.="
真係凳家姐唔抵//////////

|
|

刊登時間︰2007-05-28 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
>3<'' ••  |
踏入15歲,快要16歲的我,
是個平凡的女孩...
生活過得平平淡淡,
總是上學下課上學下課""
很想有些改變....更想嘗試那種滋味!!
有時很羨慕她和別的人""
不論是甜或苦,我也想一嘗那種滋味... |
|

刊登時間︰2007-05-18 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 24 | »
|