最愛's diary•••
每日的喜怒哀樂都在這裡......
 
angelaling
暱稱: 妹G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 30
今日人氣: 1
累積人氣: 9286
好友名單
網站連結
¤¤ Rainbowソ xanga ...
¤ 寶寶ソ xanga ¤
¤ 牙婆ソ xanga ¤
¤ 盈ソ xanga ¤
¤ 溪溪ソ xanga ¤
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 16 日  星期四   雨天



LING X SUM ^^v 愉快

今日終於同到sum出去train下d ENG喇"""

雖然今日落雨,但係我地既date一拖再拖,,,,

so都照出喇///....

相比之下,我d ENG真係我唔掂,,,,

1. 咬字不清,無晒d音,,,

2. 隻隻字都唔識讀,,,

3. 好多字唔識解都未見過,,,

4. 識字太少喇................

相信呢d都係好多人既死證...我都唔例外"""

thz sum你今日同我train d ENG牙!!!!!

 

 

刊登時間︰2007-08-16 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天



BAD DAY x 世紀大戰:::

今日對我黎講..係一個BAD DAY""

因為今日既我好黑女""""簡宜係.....無奈=.="

我、燕濃、牙盈同牙樣出沙田,

出之前,牙盈陪牙樣去hair cut//

之後係M記等,,,因為落雨,諗住開姐""

點知把姐爛鬼左,,,,之後就繼續行////

去到M記先發覺自己無帶錢買書.....

剩係帶左牙媽比我d錢(係幫佢交電話費既=.=)...

之後都算喇,,,唯有問佢地借lo.............

點知去到火車站""就真係樣衰爆,,勁黑牙!!!

入極都入唔到個闡,但係佢地又入晒,,,搞到大家勁無奈...

跟住我就死死氣甘去買飛=.=""

去到沙田都無咩事發生,,,好彩^^"

不過都thz你地陪我行左甘多冤枉路喇^^~感激牙!!!

去買書果陣,,,我同牙樣入左去,燕濃同牙盈留守係出去....

我地出到黎果陣,佢地同我地講見到一個人.........

點知係夏雨,但係佢地又話無睇錯bor,,,真係唔知真定假喇...

走果陣..又係入唔到去...激死我,,真係忍唔住去左counter叫d人幫我整整佢//

好彩,,,總算入到去......點知行行下又甩左鞋帶=.=

跟住反到home...無幾耐,,有隻大飛蛾飛左入黎,,

由於"有其母必有其女",成家女人都好鬼驚呢d昆蟲""

牙爸就做英雄救我地呢班女人,,,同隻大飛蛾開世紀大戰喇=口=

今日...真係...勁..黑lo,,,,,,,,,,,,,,

 

 

刊登時間︰2007-08-14 10:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天



happy day::: 愉快

今日又係開心既一日牙""

原本今日好鬼tired,,,

睇完太陽之歌都好tired""

不過實左太好睇喇,差d就喊左出黎喇>w<

之後就同左..燕濃、popo、ying去左社區中心做功課....

做到差唔多就諗住借野玩,

點知燕濃lo錯証,圖書証當會員証=.="

之後我地就玩拍手(唔知叫咩名既一個game)""

比人打到我手到紅晒>o<

玩到5點我地又去左公園到sit sit...

我係到玩千秋,好鬼好玩.................

5點半就走人lu,,

 

 

刊登時間︰2007-08-07 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天



開心既幾日 愉快

由於呢排太忙喇,所以而家先有time打blog,,,不過呢幾日好開心牙>w<!

28/7••

同牙盈去左社區中心做功課,雖然我地唔係做左好多功課,

但係我地傾左好多計,好似傾心事甘...

好開心^^~

 

30/7••

同燕濃一齊去左佢地到整頭髮,整curly左,感覺總係怪怪地甘^^"

之後同佢地成班fds一齊去唱K,,,

雖然唔係第一之去唱,但係同佢地都係第一次,

而且三個壽星女都係到,so好鬼興奮、開心,,,

我地d驚喜真係掂牙,我地都勁開心,又影左好多相,,

呢日過得好開心""

 

31/7••

約牙盈lo番d野,順道去m記,,,,,

 

 

刊登時間︰2007-08-02 09:30 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天



post 相""

  送給mum的禮物>w<

   去書展既相牙""

  

  去食buffet相相  ,,>w<""YUMMY!!

 

 

刊登時間︰2007-07-26 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]