| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
大件事  |
前日朝早凌晨4點幾至5點幾屋企發生左件大事,
要出動到policemen,
諗番起到而家都仲有少少驚驚地.....
至於係咩事就唔多講~~
搞到果日番學都無咩心機=.=
不過而家總算無咩事喇...真係謝天謝地lo....
|
|

刊登時間︰2006-09-06 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
....開學喇....  |
o尋日我家姐o係街到捨左隻baby貓返黎,我估隻貓約兩、三歲左右(等於人幾個月大掛...)
大約得手掌多少少甘大~~~
下過隻貓真係好qute牙>o<
之後燕濃黎左我屋企一齊do功課.....
今日終於都要開學lu...~~
都未放夠=.=
有d唔想返學tim........>o< |
|

刊登時間︰2006-09-01 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
§◎唱K◎§  |
今日,同燕濃、牙君、牙顧4個人去左唱K(本來約左牙開,但係佢仲訓緊覺,so...)=.=
今日真係好開心牙,話晒同佢地第一次去唱K,而且唱左好多歌同影左好多相、錄影......
新歌同舊歌都有....
新歌有問號先生、再見美惠、發誓、偏愛喇等等....
而舊歌就有女校男生、下一站天后、救生圈、紅日喇等等....
真係好期待下一次唱Ko既來臨牙!!!
|
|

刊登時間︰2006-08-02 05:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
書展  |
上個星期日,我、牙君、燕濃同牙顧返學校幫小明sir接待d中一生,
我地都好無奈下,俾人點左去做"開門關門"o既大偉工作=.=
之後我又被小明sir激死,大大聲甘用個咪叫我個名出黎,要我地帶d中一生去參觀。
><><><><><><><><><><><><><><<><><><><><><><><><><><><
之後17號果日,我、牙君、燕濃同牙顧跟學校去左濕地公園,
都有好多野睇,仲影左巧多相~~
真係值得一去牙>o<
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><<><><><><
今日同牙君、牙顧跟學校去左書展,
有好多我鐘意o既書,搞到好想全部掃晒佢地.....>o<
可惜我無甘o既能力牙-.-
不過都有d收獲o既....... |
|

刊登時間︰2006-07-20 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
HAPPY DAY  |
之前我地班自己搞左個自助餐活動,本來係請Miss Lee同呂sir去,
但係呂sir因為唔得閒,so得番Miss Lee去,
我地班都有好多人去,真係第一次同佢地一齊出街炸>o<
o係去油麻地(MTR)途中,我地班女仔貪得意,就走去搭升降機,
個升降機唔知點解好耐都未到,好似無行過甘....
之後個升降機無喇喇響鐘(唔知係邊個禁到),嚇到我地半死甘...=.="
我地去左MK o既銀座廣場o既『大久保』到食.....
8點鐘開始食,我地影左好多相相黎留念>o<
本來係食到10點先走,但係我驚太夜,
so就同牙君走先......
不過我地都玩得好開心,搞到唔係好捨得走>o<
我同牙君搵左好耐先搵到MTR(搞到差d迷路)=.=
之後我地o係地鐵裡面,有一個小妹妹.........(唔講太多,想知就問牙君喇>o<) |
|

刊登時間︰2006-07-15 12:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|