| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 2007-09-16 |
升了上中五後,真的很忙很忙....
忙得難以想象
最近忙於一大堆的小測,
忙於CIT的會考報告,
忙於功課,
亦忙於溫習...
我想...日後沒有大多的時間打blog
敬請原諒"""
|
|

刊登時間︰2007-09-16 12:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 相遇 |
今天在上學途中遇到一個小學的朋友 (相信現在已再沒有任何的關係喇= =")
雖然她看不見我,但我就看見得一清二楚
就算她看見我,也未必認得到我
在這幾年間,我的確變了許多
有時變得幾乎認不到那個才是真正的自己
不論是外表或是性格,我都變得跟以前不一樣
也許是「女大十八變」的關係吧!
不過,她跟五年前沒有大分別
遇到她,令我回想起以前的往事 |
|

刊登時間︰2007-09-04 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 開學日 |
今天終於都開學了,亦是一個真真正正的中五應屆會考生喇
從今以後,我可否發奮、努力向前呢??
可否不再沉迷於電腦世界當中呢??
現在,只有一個願望""希望能原校升上中六!!
雖然可能有少許牽強,但都給予一個target自己
向著這target努力向前..........
都想得到朋友的支持
讓我可以有信心面對會考(對於這,我還是接受不來= ="+)
新學年、新人事、新作風、新規例、新面孔...
由今天開始,要面對許許多多的新東西喇!! |
|

刊登時間︰2007-09-03 04:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
一周年了** HAPPY BIRTHDAY TO U  |
今日,已經是八月的最後一天了
明天(01/09/2007),我便會狼下心腸(心意已決地) (@[]@!!)
將我以往的回憶由這個blog上刪走(近日的會保留)""
重新我的新生活,打blog的方式都會轉換一下
以往的「口語」亦會從此這我的blog上消失!!
標題所說的「一周年了** HAPPY BIRTHDAY TO U」
其實是慶祝我家的貓已經在我家一年了// (/≧▽≦)
雖然我家的貓不是於上年的今天誕生
但就是在上年的今天在我家開始新生活
所以將今天(31/08)定成我家的貓的生日喇
還記得,上年的今天是我、家人和燕濃與貓一齊渡過的
而今天,全家的人都外出了
只有我和你陪貓貓共渡生日(雖然你並不知今天是貓貓的生日 〒▽〒) (不告訴你當中的『你』是誰(≧▽≦)/)
今日,全家的人都不在家
我約了 當中的「你」來我家努力地做功課
雖然只是做了少許,但都成功了一大半喇(加油>w<)
之後我們玩電話、玩波子棋
THZ 「你」陪我和貓共渡了四個半小時的時間
今天,由於全家都外出了
而且兩個家姐都夜歸
我終於一嚐當「獨女」的滋味喇
原來真的極不好受
一個人在家好清靜、好孤獨
沒有了平常的熱鬧、歡笑聲
終於明白了某些人的感愛受了!!!
P.S. 會將一些有意義的回憶保留!!
***HAPPY BIR TO U*** |
|

刊登時間︰2007-08-31 09:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
| 3日之旅 |
23/08
上一期講左,so唔多講喇!!!^^"
24/08
琴日同牙盈去左hair salo 到 hair cut""
我同牙盈都好驚剪得唔好睇,
so係出面徘徊又徘徊(雖然我都去過呢間兩次= =")
不過好彩剪完出黎都ok,唔會好樣衰!!!
個剪髮師好好人,一路幫我剪一路同我傾計""^^
不過我同牙盈把長髮就甘被剪去喇>w<"

25/08
今日同牙媽&家姐去左grandmother hm""
終於都有得去喇,已經拖左一個又一個星期喇"""""""'
其實我今次最想去既目的都係為左睇貓仔,,,
之前果隻又走左佬喇,而家又養左一隻新既,
隻貓仔好鬼qute,岩岩出世左一個月倒,
係仲細過我家既貓第一日lo番黎既時侯""
幫佢bathing完牙,,乾淨晒>w<

之後同家姐去左西九龍,,,勁想買頭x ←唔識打=.=

|
|

刊登時間︰2007-08-25 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 24 | »
|