最愛's diary•••
每日的喜怒哀樂都在這裡......
 
angelaling
暱稱: 妹G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 30
今日人氣: 2
累積人氣: 9292
好友名單
網站連結
¤¤ Rainbowソ xanga ...
¤ 寶寶ソ xanga ¤
¤ 牙婆ソ xanga ¤
¤ 盈ソ xanga ¤
¤ 溪溪ソ xanga ¤
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天



2007-09-16

升了上中五後,真的很忙很忙....

忙得難以想象

最近忙於一大堆的小測,

忙於CIT的會考報告,

忙於功課,

亦忙於溫習...

我想...日後沒有大多的時間打blog

敬請原諒"""

 

刊登時間︰2007-09-16 12:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天



相遇

今天在上學途中遇到一個小學的朋友 (相信現在已再沒有任何的關係喇= =")

雖然她看不見我,但我就看見得一清二楚

就算她看見我,也未必認得到我

在這幾年間,我的確變了許多

有時變得幾乎認不到那個才是真正的自己

不論是外表或是性格,我都變得跟以前不一樣

也許是「女大十八變」的關係吧!

不過,她跟五年前沒有大分別

遇到她,令我回想起以前的往事

 

刊登時間︰2007-09-04 04:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天



開學日

今天終於都開學了,亦是一個真真正正的中五應屆會考生喇

從今以後,我可否發奮、努力向前呢??

可否不再沉迷於電腦世界當中呢??

現在,只有一個願望""希望能原校升上中六!!

雖然可能有少許牽強,但都給予一個target自己

向著這target努力向前..........

都想得到朋友的支持

讓我可以有信心面對會考(對於這,我還是接受不來= ="+)

 

新學年、新人事、新作風、新規例、新面孔...

由今天開始,要面對許許多多的新東西喇!!

 

刊登時間︰2007-09-03 04:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天



一周年了** HAPPY BIRTHDAY TO U 愉快

今日,已經是八月的最後一天了

明天(01/09/2007),我便會狼下心腸(心意已決地) (@[]@!!)

將我以往的回憶由這個blog上刪走(近日的會保留)""

重新我的新生活,打blog的方式都會轉換一下

以往的「口語」亦會從此這我的blog上消失!!

 

標題所說的「一周年了** HAPPY BIRTHDAY TO U」

其實是慶祝我家的貓已經在我家一年了// (/≧▽≦)

雖然我家的貓不是於上年的今天誕生

但就是在上年的今天在我家開始新生活

所以將今天(31/08)定成我家的貓的生日喇

還記得,上年的今天是我、家人和燕濃與貓一齊渡過的

而今天,全家的人都外出了

只有我和你陪貓貓共渡生日(雖然你並不知今天是貓貓的生日 〒) (不告訴你當中的『你』是誰(≧▽≦)/)

 

今日,全家的人都不在家

我約了 當中的「你」來我家努力地做功課

雖然只是做了少許,但都成功了一大半喇(加油>w<)

之後我們玩電話、玩波子棋

THZ 「你」陪我和貓共渡了四個半小時的時間

 

今天,由於全家都外出了

而且兩個家姐都夜歸

我終於一嚐當「獨女」的滋味喇

原來真的極不好受

一個人在家好清靜、好孤獨

沒有了平常的熱鬧、歡笑聲

終於明白了某些人的感愛受了!!!

 

P.S. 會將一些有意義的回憶保留!!

***HAPPY BIR TO U***

 

刊登時間︰2007-08-31 09:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天



3日之旅

23/08

上一期講左,so唔多講喇!!!^^"

 

24/08

琴日同牙盈去左hair salo 到 hair cut""

我同牙盈都好驚剪得唔好睇,

so係出面徘徊又徘徊(雖然我都去過呢間兩次= =")

不過好彩剪完出黎都ok,唔會好樣衰!!!

個剪髮師好好人,一路幫我剪一路同我傾計""^^

不過我同牙盈把長髮就甘被剪去喇>w<"

 

25/08

今日同牙媽&家姐去左grandmother hm""

終於都有得去喇,已經拖左一個又一個星期喇"""""""'

其實我今次最想去既目的都係為左睇貓仔,,,

之前果隻又走左佬喇,而家又養左一隻新既,

隻貓仔好鬼qute,岩岩出世左一個月倒,

係仲細過我家既貓第一日lo番黎既時侯""

幫佢bathing完牙,,乾淨晒>w<

 

之後同家姐去左西九龍,,,勁想買頭x ←唔識打=.=

 

刊登時間︰2007-08-25 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]