考左4日終於完
6科入面一半識一半唔識
中文.中史.通識應該合格
eng.math同地理我真係冇野好講@@
實比d老師係咁嘈
理得佢~_~
開始凍返...秋天不見了
e家咁凍好多野都冇得搞
10月諗住同小學fd去沙灘玩.點知太急約唔到
諗住11月約.e家咁凍玩毛@@
諗下仲有咩做算
最衰係星期6夜晚.___.都去唔到''唉 sor吖v_________v
考完試可以做返夜鬼a0a
不過星期日一定要早訓.v.星期一打學界
第一場要拎返個頭彩先
6點先打- -..好膠的時間
好彩係和興打姐- -可以返屋企先
希望自己打好d啦!_!
8號加油=]
mkm best!
-END |