流星劃破黑暗夜空`想抓緊卻撲空.
沒有放棄的理由=]

Not wrapping this in ribbons
Shouldn't have to give a reason why.?
angus_lkt
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
每月文章
好友名單
☆璇璇
☆WInG YI
★河馬
★輝輝
☆丫嫂
☆kiii
☆低b
☆娃兒
★鎵仔
☆巨b
肥星:) (KAIYAN__v3v)
★高太
☆Siu a
☆花花
★大B
☆朱古力
☆六月
★淫峰
★ho
☆榕
2010 年 9 月 14 日  星期二   晴天


訓左成日-_-" 分類: 未分類

今日要早會- -哂到pk

又冇人幫我姐太陽.v.

聽完廢up就上去

呢排都係11點幾就訓- -

但係返學都冇咩精神.

今日訓左好多堂= =

龜公已經變左第二個jimmy- -

係我錯

唔應該迫佢- -家陣佢癲埋

sosad

中文明明交齊功課又留我堂- -仆街

搵完佢話我長者家書太少字- -

大把人少過我啦

好彩聽日得一樣功課交

今晚試下再早d訓先- -

廢時聽唔到書又好似上年咁~_~

-END

miss u everynight



2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


好悶-_- 分類: 未分類

今日成日都好悶-_-勁眼訓

中史已經係最唔眼訓既一堂

條高登仔好有梁文俊既feel.0.

我諗呢個應該唯一一個新黎但識教書既人.

之後地理堂._.悶爆

悶到後尾真係訓著左

中文做過咩我都唔係好記得- -

上通識真係成班係度傾計@@

eng好快過左- -..

放學又要留堂-..-pk

今日係張郁停監

比原子健係咁串._.

我就一直坐係度食花生咋^^我唔恰老師

跟住放左拿拿聲過和興換3練波

少左好多丙組~_~d人又要唔識打又要唔練

練完波仲要我拎成袋波返屋企- -凸

好怪._.聽日仲要咩返學校

lunch先拎返學校- -朝早廢時咩咁多野

好想快d中秋呀/口\

-END

Shadows fade into the light