今日成日都好悶-_-勁眼訓
中史已經係最唔眼訓既一堂
條高登仔好有梁文俊既feel.0.
我諗呢個應該唯一一個新黎但識教書既人.
之後地理堂._.悶爆
悶到後尾真係訓著左
中文做過咩我都唔係好記得- -
上通識真係成班係度傾計@@
eng好快過左- -..
放學又要留堂-..-pk
今日係張郁停監
比原子健係咁串._.
我就一直坐係度食花生咋^^我唔恰老師
跟住放左拿拿聲過和興換3練波
少左好多丙組~_~d人又要唔識打又要唔練
練完波仲要我拎成袋波返屋企- -凸
好怪._.聽日仲要咩返學校
lunch先拎返學校- -朝早廢時咩咁多野
好想快d中秋呀/口\
-END
Shadows fade into the light
|