今年中秋夜晚冇落到雨.都幾好
不過成個華明好似少左好多人咁=_=
8點去左搵jimmy同肥ben佢地買野先
之後返華明搵嘉偉佢地
一見到班友就好有中索feel._.
跟住成班過左去華明露天鋤Dee
其他人係度玩立足
我地係度鋤Dee好似好怪咁-_-
班友鋤左粒幾鐘- -我係度坐又坐得唔舒服
成粒鐘係度同人周圍行
果然見到好多熟人
通常d人第一句會問我隻腳唔係有事架咩@@
行得可以正常返你就當我扮野.0.
不過是但- -
今朝起身見到隻腳差唔多好返
班友終於唔鋤既時候就搵我吹水- -完全唔想同佢地傾計
吹左陣佢地去玩捉e因- -
我就同賢佬周圍去行下
之後見到puppy._.同佢吹左陣水
hea到12點幾你打比我
之後黎左華明陪你去差電先
對於你黎講之後真係好驚險a_________a
笑死a________a
跟住見到肥笨話成班等緊你-__-
跟住返去啦 點知你地個堆又上山- -
我同嘉偉佢地係雍盛買水買野食先- -班友肚餓到
肥ben同肥鴻仲要係度搶我野食
pkpk
跟住上山._____.以前不嬲我都係行得最快個d黎
今年跟到隊尾都好a_________a
._.行到上去3點幾左右
有3班人係度玩緊
不過d人好kai- -
今年都玩得唔夠盡興
玩得唔夠耐
冇咩"立" 燒得唔大
搞到咁快要玩天拿水- -
唔會爆但好搶火- -
牙賢一開始倒左少少
燒到成個沙地都有火.0.
正._.不過係沙地d火會慢慢息
之後諗住倒個心型出黎
都整到既不過唔夠令
好大火- -如果再大風d驚會吹到草
亭上面班廢柴又要玩又要玩到咁細
又唔讓個亭比我地-_-
之後就真係中秋最開心既時間
有條友就打左比老馮
話有龜上緊黎
之後我同肥sam聽到有龜車聲
肥sam即刻大叫 "喂 真係有龜呀"
我咪話龜最多上到第一層
之後佢地話係咪架
真係on9到 玩左咁耐都唔知 仲問我係咪真
轉個頭成班跑哂上去 pk
跟住我同你慢慢行- -
行行下聽到後面有聲- -明明我地已經係最慢個d黎
以為真係有龜
點知轉頭一望- -係亭個班人其中一個
佢話落左去睇根本冇龜
即刻冇心機行~_~
行左半粒鐘.又黑.又多樓梯.又多斜坡
行到我隻腳冇哂知覺
好彩有你陪我行咋-_____-唔係我唔小心差錯腳整多次就byebye了
班仆街閃水快到
影都冇
之後打返比肥鴻問佢地行左去邊
跟住佢地等埋先一齊行
落到去我咪屌鬼- -走咩呀
跟住個責任就去哂老馮度@@
不過都算.反正已經行左落去 廢時嘈
跟住成班返去華明燒埋d立足佢
then就去食早餐了
食完就返屋企._______.
今年中秋爽死
不過岩岩起身見到隻腳冇咁腫同少左好多"魚"血
都幾好a_______a差唔多好返哂
下年唔落雨去沙灘算.___.
-END
|