今日,
我同屋企人去左海咩公園
首先呢,
我地搭車....(d廢野唔講!!)
我地第一個地方就係....去睇安安佳佳,樂樂同盈盈^^~~~
佢地好得意呀,不過全部都係到訓覺,果時應該係中午啦,所以佢地訓午覺^^~~
之後呢,就去雀鳥劇場
有人係到介紹鸚鵡果d啦...
又表演啦
之後個訓練員叫另一隻鸚鵡個名(唔記佢個名lu!!!)
跟住隻鸚鵡就係我頭上fly過啦!!
果隻野好大隻,係大型既鸚鵡!!
之後,
就去海獅居,
正係見到有一隻海獅係到游水!!= =(不過幾可愛)
睇完就去海豚學堂,
呢個地方係海豚練習表演既地方
隻隻都咁可愛...
then...
我地我地見呢邊到冇咩好玩...
就坐纜車過另一邊,
等左醒個鍾先坐到...
過到去...
就即刻去睇水mo啦!!(唔識打個mo字,用英文打住先!!)
d水mo靚呀...
會因為燈光效果面變色...有紅色,藍色,綠色,黃色,真係又可愛又靚呀!!
重會播音樂,更加有氣分!!
之後就去...
海洋金銀島到買野食...
d野都幾貴...= =
食飽之後呢...
我地就去睇鯊魚...
有好多唔同品種既鯊魚呀(但一點都唔恐佈!!)
and then...
我地去睇海豚表演啦!!
是但搵個位坐左之後...
未開始...所以得d外果佬係到唱歌
開始啦...
d海豚表演iump圈啦...
又黎個花式表演...
旁邊就有海獅係到拍手...
佢地都好靚呀!!
之後到去最好玩既地方...機動遊戲城!!
勁勁勁勁勁勁好玩囉!!^^~~
我玩左3個咋..
第一個呢就係叫極速之旅既jump樓機..
睇人地玩既時候已經覺得好驚啦...
到自己玩既時候............> <
首先就係慢慢咁升上最頂...(有成20層高!!)
停十秒之後就用極速jump番落黎...離心力好強...果時我好似冇靈魂咁!!
之後係我覺得最恐怖既機動遊戲--過山車
到我既時候,好驚好驚好驚好驚......
到開既時候,慢慢之後好快,無法形容!
唔曬半分鍾,就行完全程,可想到有幾快,
我完全唔知發生咩事
正係覺得自己好似比架過山車控制咁
坐完之後,條腰好痛(可能我老啦!!)
then,我重玩得唔夠勁,
再去玩沖天搖擺船!
睇人玩既時候都好似唔多怕
點知....= =
隻船75度咁搖擺(我重要坐最後!!)
驚到我痴線...
落地竟然有d唔適應地心吸力!!= =
之後都好夜,要走人啦,
但我都係覺得重唔夠...
其實我重想玩埋翻天fly鷹,fly天鞦韆,越礦fly車,滑浪fly船(全部都好好玩嫁!!)
下次再去一定要玩!!
|