┌○←。好多小小既水滴---我既生活點滴→○┤﹏
 
*~ 最幸福的感覺, 來自於最簡單的味道 ~*
□,,[[忘了*忘不了``,,,&#]]
☆︴後悔 ﹏ ||| ﹏ 珍惜∥°
.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .〞都不等於擁有你 °﹉●
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
 
 
Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
 
 
1056063_top.jpg
animals520
暱稱: ]╳×傻瓜°↘是我]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy CHINESE NEW YE...
Red cross BBQ=]
哇...新一年又黎啦~
HAppY~BIRTHDAy啦~=]
強戰回歸( war game)
文章分類
全部 (74)
靚靚桌布 (1)
世界各大趣聞 (4)
我既生活點滴 (43)
哈利波特 (6)
笑話區 (1)
測驗,遊戲區 (6)
電視電影區 (5)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
唱歌時鐘
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
霍格華茲魔法與巫術學...
English builder
呂郭碧鳳
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 84
今日人氣: 18
累積人氣: 6758
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


視覺遊戲 分類: 測驗,遊戲區

嚴肅的主題——隱君子的錯覺

 

 

聚精会神地盯着中央的十字看,你会发现,周围紫色的圆点渐渐淡下来,甚至消失

曲线幻觉:竖线似乎是弯曲的,但其实他们是笔直而相互平行的

 

梯形幻觉:哪条线显得长一点,红线还是蓝线?

 

 

埃冰斯幻觉:两个内部的圆大小一样吗

 

雨后彩虹:前后伸伸头,左右挪挪头,天哪!好美的彩虹

 

 



2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


去左海洋公園!!好好玩呀!! 愉快 分類: 我既生活點滴

今日,

我同屋企人去左海咩公園

首先呢,

我地搭車....(d廢野唔講!!)

我地第一個地方就係....去睇安安佳佳,樂樂同盈盈^^~~~

佢地好得意呀,不過全部都係到訓覺,果時應該係中午啦,所以佢地訓午覺^^~~

之後呢,就去雀鳥劇場

有人係到介紹鸚鵡果d啦...

又表演啦

之後個訓練員叫另一隻鸚鵡個名(唔記佢個名lu!!!)

跟住隻鸚鵡就係我頭上fly過啦!!

果隻野好大隻,係大型既鸚鵡!!

之後,

就去海獅居,

正係見到有一隻海獅係到游水!!= =(不過幾可愛)

睇完就去海豚學堂,

呢個地方係海豚練習表演既地方

隻隻都咁可愛...

then...

我地我地見呢邊到冇咩好玩...

就坐纜車過另一邊,

等左醒個鍾先坐到...

過到去...

就即刻去睇水mo啦!!(唔識打個mo字,用英文打住先!!)

d水mo靚呀...

會因為燈光效果面變色...有紅色,藍色,綠色,黃色,真係又可愛又靚呀!!

重會播音樂,更加有氣分!!

之後就去...

海洋金銀島到買野食...

d野都幾貴...= =

食飽之後呢...

我地就去睇鯊魚...

有好多唔同品種既鯊魚呀(但一點都唔恐佈!!)

and then...

我地去睇海豚表演啦!!

是但搵個位坐左之後...

未開始...所以得d外果佬係到唱歌

開始啦...

d海豚表演iump圈啦...

又黎個花式表演...

旁邊就有海獅係到拍手...

佢地都好靚呀!!

之後到去最好玩既地方...機動遊戲城!!

勁勁勁勁勁勁好玩囉!!^^~~

我玩左3個咋..

第一個呢就係叫極速之旅既jump樓機..

睇人地玩既時候已經覺得好驚啦...

到自己玩既時候............> <

首先就係慢慢咁升上最頂...(有成20層高!!)

停十秒之後就用極速jump番落黎...離心力好強...果時我好似冇靈魂咁!!

之後係我覺得最恐怖既機動遊戲--過山車

到我既時候,好驚好驚好驚好驚......

到開既時候,慢慢之後好快,無法形容!

唔曬半分鍾,就行完全程,可想到有幾快,

我完全唔知發生咩事

正係覺得自己好似比架過山車控制咁

坐完之後,條腰好痛(可能我老啦!!)

then,我重玩得唔夠勁,

再去玩沖天搖擺船!

睇人玩既時候都好似唔多怕

點知....= =

隻船75度咁搖擺(我重要坐最後!!)

驚到我痴線...

落地竟然有d唔適應地心吸力!!= =

之後都好夜,要走人啦,

但我都係覺得重唔夠...

其實我重想玩埋翻天fly鷹,fly天鞦韆,越礦fly車,滑浪fly船(全部都好好玩嫁!!)

下次再去一定要玩!!

 

 

 

 

 



2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


失望而回!!= =!! 分類: 我既生活點滴

今日,

好失望呀,

拎唔到側田既簽名!!= =

佢好姑寒,唔幫我簽名,

叫左佢幾次都唔肯!!

今日又整估人,

不過以後都係唔好咁整,

d人真係嬲,

我同芝激嬲左前面果兩個啦!!

驚佢地報仇tim!!

以後都係唔好,唔好,唔好!!

哈哈...不過又真係幾好笑!!

今日我終於知道莫x賢係邊個啦!!

我去1d班搵佢!!

聽日紅十字會習合啦,唔知幾時有制服呢!!

好啦,都係訓先啦!!