今日,
又好似平時咁番學,
平時咁整估人,
回憶之前d趣事:
我同張芝鍵用貼紙痴人!!
痴芝前面個傻仔
佢唔信我地痴佢wo~(因為之前醒日獨佢背隻!!) 咁就借d意話跌左支筆,
咁就借d意話跌左支筆,
跟住拍下佢背隻,
張貼紙就痴左落去啦,
哈哈,
佢重醒個傻仔咁,
完全唔知!!
重有就係...
我同芝後面果兩個locker係用密碼鎖既...
果兩個鎖比我爆左wo~
搞到d人要換鎖囉!!
都話d密碼鎖靠唔住嫁啦!!
係呀!!重有個高年班既人醒日黎我地班到睇我地!!
因為髮型問題(似龜)...所以芝叫佢龜頭pefect...哈哈哈哈哈...哈哈!!
重有人名問題...
因為男班長姓劉又叫michael,
呂中個校長又係姓劉又叫michael,
所以醒日比人叫校長!!
我地果班重多左個明星叫側田呀!!
因為佢既英文名讀法個音似側田,
所以就咁叫啦!!哈哈!!
好lu!!唔講lu!!訓教啦!!
話說係...
9月5號大約夜晚9點幾
天氣有成29度
但係我就覺得好凍(冇開冷氣!)
我穿左件綿樓,又蓋左張皮
都重係好凍好凍
過左大約半個鍾
我覺得個頭好暈
之後走去訓教
真係好幸苦!!
重發高燒到39.8到tim!!(係學校已經覺得唔舒服嫁啦!!)
就即刻bring我去睇e生!!
果時已經係夜晚11點幾啦
番到去都12點啦
食完藥就去休息
到左聽日都重係有d燒!!
就請左半日假!!
午飯後就番去!!
今日呢,幾多節目嫁!!
首先呢,就係聽一d學生既注意事項
之後又鼓勵我地參加d音樂既野,我都有興趣呀,所以可能會參加呀!!
之後休息陣...
就去參觀學校...熱死我咁制!!
我地課室係個角落頭...好慘= =!!
之後番課室講解注意咩注意咩,又要安排我地點排隊
個班主任係我面試果個,咁佢就認得我啦,我反而認唔到佢wo!!
之後講9月3要bring d咩,唔好欠交功課,唔係會記落手冊
重有好多好多校規,都好嚴ga呢間學校!!
到12點半就放學啦!!