┌○←。好多小小既水滴---我既生活點滴→○┤﹏
 
*~ 最幸福的感覺, 來自於最簡單的味道 ~*
□,,[[忘了*忘不了``,,,&#]]
☆︴後悔 ﹏ ||| ﹏ 珍惜∥°
.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .〞都不等於擁有你 °﹉●
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
 
 
Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
 
 
1056063_top.jpg
animals520
暱稱: ]╳×傻瓜°↘是我]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy CHINESE NEW YE...
Red cross BBQ=]
哇...新一年又黎啦~
HAppY~BIRTHDAy啦~=]
強戰回歸( war game)
文章分類
全部 (74)
靚靚桌布 (1)
世界各大趣聞 (4)
我既生活點滴 (43)
哈利波特 (6)
笑話區 (1)
測驗,遊戲區 (6)
電視電影區 (5)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
唱歌時鐘
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
霍格華茲魔法與巫術學...
English builder
呂郭碧鳳
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 84
今日人氣: 3
累積人氣: 6743
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


哈哈!! 愉快 分類: 我既生活點滴

今日,

又好似平時咁番學,

平時咁整估人,

回憶之前d趣事:

我同張芝鍵用貼紙痴人!!

痴芝前面個傻仔

佢唔信我地痴佢wo~(因為之前醒日獨佢背隻!!)

咁就借d意話跌左支筆,

跟住拍下佢背隻,

張貼紙就痴左落去啦,

哈哈,

佢重醒個傻仔咁,

完全唔知!!

 

重有就係...

我同芝後面果兩個locker係用密碼鎖既...

果兩個鎖比我爆左wo~

搞到d人要換鎖囉!!

都話d密碼鎖靠唔住嫁啦!!

 

係呀!!重有個高年班既人醒日黎我地班到睇我地!!

因為髮型問題(似龜)...所以芝叫佢龜頭pefect...哈哈哈哈哈...哈哈!!

 

重有人名問題...

因為男班長姓劉又叫michael,

呂中個校長又係姓劉又叫michael,

所以醒日比人叫校長!!

我地果班重多左個明星叫側田呀!!

因為佢既英文名讀法個音似側田,

所以就咁叫啦!!哈哈!!

好lu!!唔講lu!!訓教啦!!

 



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


請左半日假!! 分類: 我既生活點滴

話說係...

9月5號大約夜晚9點幾

天氣有成29度

但係我就覺得好凍(冇開冷氣!)

我穿左件綿樓,又蓋左張皮

都重係好凍好凍

過左大約半個鍾

我覺得個頭好暈
 

之後走去訓教

真係好幸苦!!

重發高燒到39.8到tim!!(係學校已經覺得唔舒服嫁啦!!)

就即刻bring我去睇e生!!

果時已經係夜晚11點幾啦

番到去都12點啦

食完藥就去休息

到左聽日都重係有d燒!!

就請左半日假!!

午飯後就番去!!

 

 

 

 



2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


今日呂郭迎新日!! 分類: 我既生活點滴

今日呢,幾多節目嫁!!

首先呢,就係聽一d學生既注意事項

之後又鼓勵我地參加d音樂既野,我都有興趣呀,所以可能會參加呀!!

之後休息陣...

就去參觀學校...熱死我咁制!!

我地課室係個角落頭...好慘= =!!

之後番課室講解注意咩注意咩,又要安排我地點排隊

個班主任係我面試果個,咁佢就認得我啦,我反而認唔到佢wo!!

之後講9月3要bring d咩,唔好欠交功課,唔係會記落手冊

重有好多好多校規,都好嚴ga呢間學校!!

到12點半就放學啦!!