| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
我打番blog啦!!  |
分類: 我既生活點滴 |
hi~~~大家好,
我打番blog啦,
我覺每日都一定會經歷一d有意義既野,
應該將經歷既野打落去,
睇番都會心微笑呀!!
我會打番之前既野!!
haha~
|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
好熱呀!!  |
分類: 我既生活點滴 |
哇~~今日幾多度呀??
真係好熱,
遲d冇冬天,
我會死嫁,
講番今日先,
今日真係熱到死,
但係我今日重bring住個口罩,
除左我病左之外,係想遮住我果對鹹蛋超人眼!!
真係樣衰!!
話說琴日睇變形俠醫,睇到12點幾,
由11點幾開始打乞痴,打到睇完電視,
冇停過,之後訓前飲左2杯水,
未見好轉,
夜晚訓唔著,
又候嚨痛又咳,
訓下又醒下,
點知第2朝,
我變身做左鹹蛋超人個細佬,
成隻金魚眼咁,
番到學校同學以為我琴晚喊到痴線,
鬼死咁擔心咁問我有冇事,
我都廢事解釋啦!!
今日對卷啦,
成績一般,
最有信心都係英文,
成績如下:
中文卷一:63.5/100
中文卷二:20.5/30 長文:52分
中文卷三:22/40
中文卷四說話:分別 16/30, 9/16
中文卷五綜合:26/50
英文usage:67/80 (我地班最高分68分,haha!!)
英文作文 postcards +長文: 19.2/24 (我班最高21,haha!)
英文聆聽: 57/80 (我聽野最差嫁!)
英文reading: 35/45 (差唔多次次都係呢個分!!)
數學: 66/100 (數學好差,mc好多冇做,又做唔曬!!)
我最有信心都係英文!!!haha!!
之後聽完講座就放學lu!! |
2008 年 1 月 25 日 星期五  |
| sorry呀~~~~ |
分類: 我既生活點滴 |
大家近派幾好嗎??
有冇掛住我個blog??
因為我既文化click住左!!
所以好耐都冇得啦,
我依家打番之前做過既野啦!!^^~~
大家記住多d黎呀!! |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 25 | »
|