┌○←。好多小小既水滴---我既生活點滴→○┤﹏
 
*~ 最幸福的感覺, 來自於最簡單的味道 ~*
□,,[[忘了*忘不了``,,,&#]]
☆︴後悔 ﹏ ||| ﹏ 珍惜∥°
.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .〞都不等於擁有你 °﹉●
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
 
 
Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
 
 
1056063_top.jpg
animals520
暱稱: ]╳×傻瓜°↘是我]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy CHINESE NEW YE...
Red cross BBQ=]
哇...新一年又黎啦~
HAppY~BIRTHDAy啦~=]
強戰回歸( war game)
文章分類
全部 (74)
靚靚桌布 (1)
世界各大趣聞 (4)
我既生活點滴 (43)
哈利波特 (6)
笑話區 (1)
測驗,遊戲區 (6)
電視電影區 (5)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
唱歌時鐘
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
霍格華茲魔法與巫術學...
English builder
呂郭碧鳳
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 84
今日人氣: 3
累積人氣: 6681
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2008 年 6 月 24 日  星期二   雨天


我打番blog啦!! 無奈 分類: 我既生活點滴

hi~~~大家好,

我打番blog啦,

我覺每日都一定會經歷一d有意義既野,

應該將經歷既野打落去,

睇番都會心微笑呀!!

我會打番之前既野!!

haha~

 



2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


好熱呀!! 鬱悶 分類: 我既生活點滴

哇~~今日幾多度呀??

真係好熱,

遲d冇冬天,

我會死嫁,

講番今日先,

今日真係熱到死,

但係我今日重bring住個口罩,

除左我病左之外,係想遮住我果對鹹蛋超人眼!!

真係樣衰!!

話說琴日睇變形俠醫,睇到12點幾,

由11點幾開始打乞痴,打到睇完電視,

冇停過,之後訓前飲左2杯水,

未見好轉,

夜晚訓唔著,

又候嚨痛又咳,

訓下又醒下,

點知第2朝,

我變身做左鹹蛋超人個細佬,

成隻金魚眼咁,

番到學校同學以為我琴晚喊到痴線,

鬼死咁擔心咁問我有冇事,

我都廢事解釋啦!!

今日對卷啦,

成績一般,

最有信心都係英文,

成績如下:

中文卷一:63.5/100

中文卷二:20.5/30  長文:52分

中文卷三:22/40

中文卷四說話:分別 16/30, 9/16

中文卷五綜合:26/50

英文usage:67/80 (我地班最高分68分,haha!!)

英文作文 postcards +長文: 19.2/24 (我班最高21,haha!)

英文聆聽: 57/80 (我聽野最差嫁!)

英文reading: 35/45 (差唔多次次都係呢個分!!)

數學: 66/100 (數學好差,mc好多冇做,又做唔曬!!)

我最有信心都係英文!!!haha!!

之後聽完講座就放學lu!!



2008 年 1 月 25 日  星期五   雨天


sorry呀~~~~ 分類: 我既生活點滴

大家近派幾好嗎??

有冇掛住我個blog??

因為我既文化click住左!!

所以好耐都冇得啦,

我依家打番之前做過既野啦!!^^~~

大家記住多d黎呀!!