今日,
係我地呂郭碧鳳中學,
一年一度的音樂節,
第一日,即係琴日,
係初賽黎嫁,
今日呢,就係決賽,
而我地班冇參加到大合唱,
不過我地班既鋼琴王子--余永鋒
幫我地1a拎左個冠軍!!haha!!
等我比你地睇下果日既片段啦!!
初賽
特別嘉賓-始終有你
07-08 大合唱亞軍-4A
5A 大合唱
其實重有好多好多不過post唔曬,比個網址大家...
http://www.youtube.com/watch?v=3s3mUFxCTuo&feature=related
哈哈!!真係好天真...又可愛。
好得意呀~~~~~~~~